پلاتوهنر

عمارت نوفل‌لوشاتو از سوم فروردین میزبان مخاطبان است

به گزارش پلاتو هنر، عمارت نوفل‌لوشاتو از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری با دو نمایش به نام‌های «چند مرد و چند زن« و «حضور آدم‌ها ممنوع» به کارگردانی حنیف مظفری و تهیه‌کنندگی مسعود والا میزبان مخاطبان خواهد شد. نمایش «چند مرد،

به گزارش پلاتو هنر، عمارت نوفل‌لوشاتو از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری با دو نمایش به نام‌های «چند مرد و چند زن« و «حضور آدم‌ها ممنوع» به کارگردانی حنیف مظفری و تهیه‌کنندگی مسعود والا میزبان مخاطبان خواهد شد.

نمایش «چند مرد، چند زن» بار نخست بهمن و اسفند ۱۴۰۱ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته بود و این بار برای دور دوم اجرا از سوم تا هجدهم فروردین‌ماه 1402 ساعت 19:30 در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «این اثر روایت اعتراض و انتظار است از زبان جامعه کارگری و سرمایه‌داری‌! آدم‌هایی از طبقه پایین، متوسط و بالای جامعه که به حق و حقوق خود قانع نبوده و نداشته‌های خود را بی‌دلیل از دیگری طلب می‌کنند.»

نمایش «حضور آدم‌ها ممنوع»

نمایش «حضور آدم‌ها ممنوع» به نویسندگی و کارگردانی حنیف مظفری برداشت آزادی از رمان «قلعه حیوانات» نوشته جرج اورول با نگاه کمدی فانتزی، دیگر اثر نمایشی عمارت نوفل‌لوشاتو است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «حیوانات مزرعه وقتی به دانش می‌رسند، پی به حق و حقوق از دست رفته خود می‌برند و همانجاست که اعتراض و اعتصاب و شورش بر علیه مزرعه‌دار شکل می‌گیرد.»

نمایش «حضور آدم‌ها ممنوع» از سوم فروردین تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰ در عمارت نوفل‌لوشاتو میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

مخاطبان می‌توانند برای رزرو و تهیه بلیت و کسب اطلاعات بیشتر به سایت تیوال مراجعه کنند.

https://didhonar.ir/?p=15116