پلاتوهنر

سپری کردن روزهای پایانی سال با گالری‌گردی

به گزارش پلاتو هنر، جمعه 13 اسفند ماه طبق روال هرهفته چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهر تهران و شهرستان‌های دیگر افتتاح شدند. تعطیلی آخر هفته این امکان را برای علاقه‌مندان به هنر فراهم کرد تا اوقات فراغت خود را

به گزارش پلاتو هنر، جمعه 13 اسفند ماه طبق روال هرهفته چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهر تهران و شهرستان‌های دیگر افتتاح شدند. تعطیلی آخر هفته این امکان را برای علاقه‌مندان به هنر فراهم کرد تا اوقات فراغت خود را با گالری‌گردی سپری کنند.

در ادامه مروری بر نمایشگاه‌هایی امکان بازدید از آن‌ها فراهم است، داریم.

نمایشگاه گروهی «برای زندگی» با آثار ۴۴ هنرمند تا ۲۶ اسفند در گالری پروژه‌های آران در معرض تماشا قرار دارد.

علاقه مندان برای بازدید از این آثار می توانند به نشانی تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک ۵ مراجعه کنند.

«وضعیت: ناپایدار…» عنوان نمایشگاه گروهی گالری شریف است که تا 23 اسفندماه ادامه دارد.

این گالری در نشانی تهران، میدان قدس، خیابان شریعتی، کوچه ماهروزاده، پلاک ۱۱ واقع شده است.

نمایشگاه گروهی «مفصل» تا دوشنبه ۲۲ اسفند در گالری اُ برپاست.

هنرمندان این نمایشگاه عبارتند از آرمین ابراهیمی، نیکروز اوجانی، سرمیناز بارسقیان، ماهور طوسی، سپهر حاجی‌آبادی، رها خسروشاهی، آیلار دستگیری، رئوف دشتی، سپیده زمانی، مهدی شیری، الناز صالحی، ستاره فاتحی، شهروز کربلایی، فرزاد مجیدی، کیمیا میرزایی، حانیه میرعلی، سارا یزدانی‌‌راد.

گالری اُ در نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک 18، طبقه دوم واقع شده است.

نمایشگاه «آینه در آینه ۲» با عنوان «تهران ۵۷ به روایت عکس‌های قربان خلیلی» تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در موزه هنر‌های معاصر تهران به نشانی خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله برپاست.

نمایشگاه گروهی «اقدامات دفتری» تا ۲۶ اسفند در گالری سو به نشانی خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسى، شماره ۳۰ برپاست.

نمایشگاه نقاشی‌های فراز مساحی با عنوان «ماه گمشده» در گالری استاد ممیز، نمایشگاه نقاشی‌های سکینه قربانی با عنوان «پیچش» در گالری زمستان، نمایشگاه نقاشی‌های عاطفه قیصری در گالری پاییز، نمایشگاه نقاشی‌های پانیذ اوتادی در گالری استاد میرمیران، نمایشگاه عکس‌های نگین پزنده در گالری بهار و نمایشگاهی از آثار طراحی گرافیک مسعود سپهر در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران، از ۱۲ تا ۱۹ اسفند برپاست.

https://didhonar.ir/?p=13472