پلاتوهنر

به بهانه کنسرت مصطفی راغب در جشنواره موسیقی فجر

به گزارش پلاتو هنر، با انتشار برنامه اجرایی سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر انتظار بسیاری از هواداران موسیقی برای اطلاع از نام و زمان اجرای کنسرت هنرمندانی که قرار بود در این رویداد هنری حضور داشته باشند به پایان

به گزارش پلاتو هنر، با انتشار برنامه اجرایی سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر انتظار بسیاری از هواداران موسیقی برای اطلاع از نام و زمان اجرای کنسرت هنرمندانی که قرار بود در این رویداد هنری حضور داشته باشند به پایان رسید.

هر ساله و با برگزاری جشنواره موسیقی فجر شاهد حضور پرشور و چشمگیر مخاطبان موسیقی پاپ بوده ایم. هنرمندانی که در دوره های متفاوت این رویداد موسیقایی کشور حضور داشته اند و یا آنهایی که برای اولین بار تجربه اجرا در جشنواره موسیقی فجر را خواهند داشت.

در لیست هنرمندان امسال نام 2 خواننده که اولین حضور خود را در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر رقم میزنند به چشم می خورد. مصطفی راغب و معین زندی.

مصطفی راغب از سال 1385 فعالیت رسمی خود را در عرصه خوانندگی آغاز کرد و تاکنون آثاری چون «همینه عشق»، «چشم های تو»، «صدای باران» و … با صدای او منتشر شده است. او اولین کنسرت خود را در چهارم خرداد ماه در برج میلاد تهران برگزار کرد که مورد استقبال بسیاری از هوادارن موسیقی پاپ قرار گرفت.

راغب علاوه بر خوانندگی به عنوان مداح و قاری قرآن نیز شناخته می شود. حضور راغب در مهمانی رییس جمهور دولت سیزدهم ابراهیم رئیسی و اذان گفتن او را کمتر کسی است که به خاطر نداشته باشد.

شاید همین حضور هم باعث شد تا پیش از اعلام رسمی اسامی هنرمندان گمانه های بودن نام راغب در لیست هنرمندانی که در جشنواره موسیقی فجر به اجرا خواهند پرداخت بیشتر شود.

در هر حال و به دور از هرگونه قضاوت سیاسی این هنرمند از زمان حضور خود در عرصه  موسیقی توانسته است با صدای خاص و اشعار احساسی و عاشقانه اش طرفداران زیادی داشته باشد.

او 29 بهمن ماه و در دومین روز از سی و هشتیمن جشنواره موسیقی فجر ساعت 22 در نمایشگاه بین المللی بعد از اجرای کنسرت مسعود صادقلو روی صحنه رفت.

https://didhonar.ir/?p=12192