پلاتوهنر

«بازنده» به انگلیس می‌رود

به گزارش پلاتو هنر، فیلم کوتاه داستانی «بازنده» به کارگردانی مسعود طیبی به بخش مسابقه جشنواره فیلم « lift off» انگلستان راه یافت. عاطفه جلالی، صادق زارعی، کامران حاج علی اکبر و سمیه طیبی در این اثر به ایفای نقش

به گزارش پلاتو هنر، فیلم کوتاه داستانی «بازنده» به کارگردانی مسعود طیبی به بخش مسابقه جشنواره فیلم « lift off»  انگلستان راه یافت.

عاطفه جلالی، صادق زارعی، کامران حاج علی اکبر و سمیه طیبی در این اثر به  ایفای نقش می پردازند.

داستان فیلم درباره زنی است که بر اثر فشارهای اجتماعی و خانوادگی دست به قتل همسر خود زده است اکنون در صحنه بازسازی جرم دچار جنون سایکوسوماتیک شده است و …

«بازنده» نخستین فیلم کوتاه مسعود طیبی کارگردان تئاتر است که در اولین حضور بین‌المللی اش در جشنواره  « lift off» حضور دارد.

جشنواره « lift off»  انگلستان رویدادی سینمایی و مستقل است که توسط استودیوفیلمسازی “PINEWOOD” انگلستان و با همکاری  (Raleigh Studios, Hollywood)سالانه در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

فیلم‌های منتخب جشنواره هر کدام به مدت یک هفته در معرض دید و قضاوت عموم مخاطبان قرار می‌گیرند و از بین ۵ فیلم برتر تماشاگران، در نهایت هیئت داوران، برترین‌های این جشنواره‌ بین‌المللی را انتخاب خواهند کرد.

از دیگر عوامل این اثر عبارتند از  تهیه کننده: کامیار آل آقا، نویسنده: یاسر صابر، مشاور کارگردان: محمد بدرلو، فیلمبردار: شاهین طوفان، تدوین: بیتا حمزه، مدیر صدا برداری و صداگذاری: مهرداد براتی، طراح چهره پردازی: ثمره برازنده، طراح صحنه و لباس: سعید آرین، دستیار تولید: سیدغلامحسین احمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: کامران حاجی علی اکبر، عکاس: نازنین طلوعی، دستیاران فیلمبردار: محمدرضا امینی، آرش خرمی و علیرضا سینکی، روابط عمومی و ارتباطات بین الملل: سمیه طیبی و فاطمه محمدی، طراح پوستر: محمدجواد بهروز.

https://didhonar.ir/?p=12055