«دالان دل» در نگارخانه لاله افتتاح شد

نمایشگاه مجسمه‌های لیلا مرتضوی یزدی با عنوان «دالان دل» با حضور جمعی از استادان هنرهای تجسمی و سینمایی عصر جمعه ۴ آبان در نگارخانه لاله افتتاح شد.

به گزارش پلاتو هنر، مجسمه‌های لیلا مرتضوی‌یزدی با عنوان «دالان دل» با حضور کامبیز صبری مجسمه‌ساز، امیرحسین صدیق بازیگر، امیر شاهرخ فر یوسفی و جمعی دیگر از هنرمندان در نگارخانه لاله به نمایش درآمد.

در این نمایشگاه انفرادی ۳۰ اثر مجسمه از لیلا مرتضوی یزدی عضو انجمن سفالگران ایران، انجمن تصویرگران و انجمن توسعه هنرهای تجسمی معاصر به نمایش گذاشته شده است. آثار حجمی این نمایشگاه حاصل بیش از ۳ سال تلاش او در عرصه مجسمه سازی است.

این مجموعه برای اولین‌بار در نگارخانه لاله به نمایش در می‌آید و ایده آن برگرفته از گشت و گذارها در پیچ و خم عناصر معماری مناطق کویری ایران است که هنرمند در هر یک از آثار خود به طریقی دست به کار انتقال حس آن مکان‌ها زده است.

نمایشگاه «دالان دل» از ۵ تا ۱۴ آبان، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ و روزهای پنج‌شنبه از ۹ تا ۱۳، به جز ایام تعطیل دایر خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید آثار به نگارخانه لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.

https://didhonar.ir/?p=71599

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =