پلاتوهنر

با اجرای آثاری از بزرگان موسیقی ایرانی؛

ارکستر «شهرآوا» در تالار رودکی روی صحنه می‌رود

ارکستر موسیقی «شهرآوا» به رهبری آرش براتی، 3 و 4 آبان با اجرای آثاری از ابوالحسن صبا، همایون خرم، حسین دهلوی، فرهنگ شریف و آرش براتی در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی بنیاد رودکی، کنسرت ارکستر «شهرآوا» با ترکیبی از سازهای کلاسیک و ایرانی در دو بخش به خوانندگی حسین نوربخش برگزار می‌شود.

در این اجرا مهران آرین (کنسرت مایستر)، فرزین کشاورز (سولیست سنتور) و علیرضا خلج اسمعیلی (سولیست ویولن) ارکستر را همراهی می‌کنند. همچنین علیرضا مرندی سرپرست گروه سازهای مضرابی و حسین نوربخش سرپرست گروه تنبک هستند.

در بخش اول کنسرت قطعات «نغمه ترک»، «به یاد صبا» (در سه قسمت)، «ساز و آواز با ویولن»، «پیک سحری» با ترانه کریم فکور و «کنسرتینو برای سنتور و ارکستر» اجرا می‌شود.

بخش دوم نیز شامل قطعاتی چون «به زندان»، «چهارمضراب ابوعطا»، «غوغای ستارگان» (ترانه سرا: کریم فکور)، «روزی تو خواهی آمد» بر روی ترانه‌ای از محمدعلی شیرازی و «فانتزی برای تنبک و ارکستر» خواهد بود.

کنسرت ارکستر موسیقی شهرآوا از ساعت 20 شامگاه پنجشنبه و جمعه 3 و 4 آبان در تالار رودکی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این اجرا را از سایت ایران کنسرت تهیه کنند.

https://didhonar.ir/?p=71117

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 20 =