پلاتوهنر

قادر آشنا در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم کوتاه تهران مطرح کرد؛

جشنواره فیلم کوتاه تهران؛ بی‌حاشیه و باشکوه

قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی با خانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران دیدار کرد.

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ستاد خبری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران؛ قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی با خانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و مهدی آذرپندار دبیر این رویداد دیدار کرد.

قادر آشنا عنوان کرد:‌ جشنواره فیلم کوتاه تهران یک اتفاق مبارک است که سال‌هاست دریچه ورود سینماگران به عرصه سینمای بلند قرار گرفته است.

او به تاثیرگذاری انجمن سینمای جوانان ایران اشاره و در بیان تجارب شخصی خود عنوان کرد: من از زمانی که در چند استان مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بودم همواره شاهد تردد علاقه‌مندان جوان سینما به انجمن سینمای جوانان ایران بودم که هموراه نهادی محل رجوع بود. در استان‌ها دفتر انجمن تنها مرجع رسمی سازمان سینمایی است.

آشنا جشنواره فیلم کوتاه تهران را یک امکان برای کمک به سینمای ایران دانست و تاکید کرد: بسیاری از فیلمسازان مطرح ایران کارشان را از انجمن سینمای جوانان ایران و جشنواره فیلم کوتاه تهران شروع کرده‌اند لذا این جشنواره در شناسایی استعدادهای جوان فیلمسازی و معرفی نسل نوی سینماگران همواره تاثیرداشته است.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمای ورود انجمن به موضوعات جدید سینما را امری مهم و ضروری دانست و گفت: باوجود تکنولوژی‌های جدید مثل هوش مصنوعی مسیر جدیدتری به روی سینماگران گشوده و خوشبختانه انجمن در این مسیر پیشگام شده است که جای تقدیر دارد و امیدواریم سال‌های آینده شاهد اتفاقات بهتر و بیشتری در این زمینه باشیم.

او به استقبال گسترده از چهل و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران اشاره و بیان کرد: برخی معتقد بودند دوران سینما و کتاب سپری شده است درحالی که چنین اتفاقی رقم نخواهد خورد و فرهنگ همواره زنده خواهد بود. استقبال از بخش‌های مختلف جشنواره خیلی خوب و قابل توجه است که باید از زحمات عوامل و مدیریت جشنواره در این زمینه قدردانی کرد که با یک تیم جوان و همدل اتفاقات مهمی را بدون هیچ حاشیه‌ای رقم زده‌اند.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار تا ۲ آبان در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

فیلم کوتاه تهران
فیلم کوتاه تهران
https://didhonar.ir/?p=70833

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفت =