پلاتوهنر

فصل جدید «واو» با بررسی بازیگری پارسا پیروزفر

شماره جدید فصل‌نامه «واو» به سردبیری شیوا آبا با پیبشنهاد ورزشی ده داستان از المپیک پاریس۲۰۲۴، بررسی بازیگری و فعالیت پارسا پیروزفر منتشر شد.

به گزارش پلاتو هنر، شماره جدید فصل‌نامه «واو» به سردبیری شیوا آبا منتشر شد.

در ادامه فصل‌نامه‌های قبلی، این‌بار با تنوع بیشتر مطالب در حوزه فرهنگ و هنر و پرونده‌ای برای روز ملی سینما، موضوعاتی که شاید کمتر به آن پرداخته شده باشد را بررسی می‌کنیم و پیشنهاداتی برای دهه هشتادی‌های علاقه‌مند به پرده نقره‌ای، نگاهی به سینمای پلیسی ایران و قهرمان‌هایش، ترانه‌های برتر فیلم‌های ماندگار، فیلم‌های اقتباسی، زن در سینما و… در فصل‌نامه جدید دیده می‌شود.

در بخش جلد پارسا پیروزفر زیر ذره‌بین است و به سیاق این دوره جدید اهالی هنر و‌ منتقدین از او نوشتند. از بازیگری که در سکوت و دور از حاشیه‌های معمول، بار دیگر مخاطب را به دنبال خود کشانده، از سالن سینما تا شبکه‌خانگی.

ده داستان از المپیک پاریس۲۰۲۴، پیشنهاد ورزشی خواندنی این شماره‌ است و البته از گوشه‌ و کنار حوزه‌های مختلف با هوش مصنوعی در محتوا و گرافیک همراه مخاطب است.

نسخه چاپی این فصل‌نامه را از طریق کیوسک‌های مطبوعاتی، ارتباط با روابط عمومی از طریق شماره‌های درج شده در صفحه مجازی می‌توانید تهیه کنید.

https://didhonar.ir/?p=66604

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 14 =