پلاتوهنر

حکم قضایی برای سحر دولتشاهی و عوامل «داریوش»

بخشی از سکانس‌های سحر دولتشاهی در قسمت هفتم سریال «داریوش» با اعتراض و برخورد قوه قضاییه روبه‌رو شده است.

به گزارش دید هنر، یکی از سکانس‌ها سحر دولتشاهی در قسمت هفتم سریال «داریوش» در نقش ساقی مشغول رسیدگی به پیرمردی است که به عنوان پرستار در خانه‌اش زندگی می‌کند. او برای دلخوشی پیرمرد همراه با او سر و دستش را تکان می‌دهد. اکنون گویا همین حرکات موزون بسیار محدود هم به چشم آمده است و با اعتراض روبه‌رو شده است.

سه‌شنبه 20 شهریور خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه، متنی درباره برخورد با عوامل سریال «داریوش» منتشر کرده است.

در این متن آمده است: «اخیرا بخشی از یک سریال در فضای مجازی منتشر شده است که در آن سحر دولتشاهی، بازیگر، در آن اعمالی خلاف موازین اسلامی انجام می‌دهد. در پی انتشار این بخش از سریال در فضای مجازی با تهیه‌کننده سریال، سحر دولتشاهی به‌عنوان بازیگر آن و سکوی پخش سریال برخورد قضایی شده است.»

همین چند وقت پیش سکانس حرکات موزون پارسا پیروزفر و احترام برومند در سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده از این سریال حذف شد. آنهم سکانسی که حکایت از یک رابطه جذاب میان مادر و پسر داشت و به هیچ‌وجه حرکت غیراخلاقی از آن استنباط نمی‌شد.»

در متن منتشر شده از خبرگزاری میزان از اینکه برخورد قضایی با سریال «داریوش» به چه صورت است صحبتی نشده است و نمی‌دانیم آیا بخش مورد نظر از این سریال حذف خواهد شد یا خیر.

 

https://didhonar.ir/?p=65411

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 12 =