پلاتوهنر

«مفت‌بر» با «قیف» در راه سینما/ سونامی کمدی‌ها در فصل جدید اکران

دو فیلم سینمایی کمدی «مفت‌بر» به کارگردانی عادل تبریزی و «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی از فردا ۱۵ شهریور در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شوند.

به گزارش دید هنر، دو فیلم سینمایی کمدی «مفت‌بر» به کارگردانی عادل تبریزی و «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی از فردا ۱۵ شهریور در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شوند.

زوج کمدی حامد بهداد و سحر دولتشاهی در سینما

فیلم سینمایی «مفت‌بر» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه‌کنندگی حسین فرح‌بخش و عبدالله علیخانی به سرگروهی پردیس آزادی اکران خود را آغاز می‌کند. (پخش این فیلم بر عهده تهیه‌کننده اثر است)

عادل تبریزی «مفت‌بر» را به عنوان دومین فیلم سینمایی خود پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است.

فضای «مفت‌بر» کمدی و فانتزی است. حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، سیاوش چراغی‌پور، منوچهر آذری، گیتی معینی، رضا بابک و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ما مفت به دست نیاوردیم که مفت از دست بدیم…»

 

«مفت‌بر»
«مفت‌بر»

بازگشت رضا عطاران با یک کمدی متفاوت

فیلم سینمایی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان به سرگروهی پردیس چارسو توسط موسسه پخش خانه فیلم در سینماها اکران می‌شود.

این فیلم کمدی با هنرنمایی متفاوت رضا عطاران، فریده سپاه منصور، گیتی معینی، رضا نیک‌خواه، صدف اسپهبدی، ویدا جوان، تورج نصر، محمود نظر علیان، علی باباجانی، شبنم گودرزی، حسین عابدینی، حمید رضا دشتی و عباس جمشیدی‌فر ساخته شده است.

 

قیف
قیف

«صبحانه‌ با زرافه‌ها» پاییز به سینما می‌آید

فیلم سینمایی «صبحانه‌ با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‎‌کنندگی سید مصطفی احمدی از مدعیان گیشه در نیمه دوم 1403 است.

بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هوتن شکیبا، هادی حجازی‌فر و بیژن بنفشه‌خواه بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

«صبحانه‌ با زرافه‌ها» داستان را در جهانی غیرمعمول و کوچکترین تصمیمات احمقانه و فانتزی روایت می‌کند. در داستان این فیلم، کشتن یک عنکبوت تغییرات غیرمنتظره‌ای در سرنوشت شخصیت‌های قصه ایجاد می‌کند.

 

 

«ملاقات با جادوگر»؛ کمدی سینمای اجتماعی

فیلم سینمایی کمدی سیاسی «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان براساس فیلمنامه‌ امیرمهدی ژوله از 17 مرداد 1403 در سینما به نمایش درآمده است. «ملاقات با جادوگر» در ماه اول اکران به فروش قابل قبولی در گیشه سینما رسیده است و جز 7 فیلم پرفروش هفته محسوب می‌شود.

هستی مهدوی، امیرمهدی ژوله، مانی حقیقی، نسیم ادبی، علیرضا خمسه و … در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم سینمایی با زبان کمدی، مناسبات زندگی مسئولان و تاثیری که روی اقتصاد کشور دارند را نقد می‌کند.

ملاقات با جادوگر
ملاقات با جادوگر

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

۶ فیلم جدید در راه اکران/ رامبد جوان و بهرام افشاری به سینما می‌آیند

 

https://didhonar.ir/?p=64364

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =