پلاتوهنر

رضا رویگری بر اثر سکته مجدد در بیمارستان بستری شد

انجمن صنفی بازیگران سینما اعلام کرد که رضا رویگری به دنبال سکته مجدد در یک مرکز درمانی خصوصی و تحت نظارت پزشکان بستری است.

به گزارش دید هنر، رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون مجدد دچار سکته شده است.

انجمن صنفی بازیگران سینمای ایران شب گذشته 10 شهریور 1403 در صفحه مجازی خود اعلام کرد که رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون مجدد دچار سکته شد و در بیمارستان بستری شده است.

در متن این پست آمده است: «به اطلاع عزیزانی که در مدت اخیر پیگیر شرایط هنرمند محبوب و همکار عزیزمان رضا رویگری بودند می‌رساند که انجمن بازیگران سینما همواره و به ویژه در ماه‌های گذشته مراقب شرایط و جویای احوال این هنرمند بوده است و اخیراً هم در سکته مجدد او، بر تمام مراحل بستری در بیمارستان نظارت داشته و همراهی کرده است.

پس از ترخیص این هنرمند از بیمارستان نیز چون امکان ادامه مداوا و پرستاری در منزل شخصی وجود نداشت، او را روز سه‌شنبه 6 شهریور در یک مرکز درمانی خصوصی و تحت نظارت پزشکان و کادر درمانی مجرب بستری کرده است، تا امور درمانی‌اش از جمله مراحل فیزیوتراپی و گفتار درمانی تا بهبود کامل در همین مرکز انجام شود.

انجمن بازیگران سینما از همه عزیزانی که در طول مدت بیماری او را یاری کرده است و همه شما مردم عزیز که نگران وضعیت او بودید، کادر ارجمند درمانی او و همچنین از صندوق اعتباری هنر، خانه سینما، آقای حسن مصطفوی و آقای رضا کریمی که در مراحل بستری شدن این هنرمند ما را یاری کرده‌اند، سپاسگزاری می‌کند.

به امید بهبودی رضا رویگری عزیز و شفای همه بیماران.»

https://didhonar.ir/?p=64128

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =