پلاتوهنر

۶ فیلم جدید در راه اکران/ رامبد جوان و بهرام افشاری به سینما می‌آیند

در پانزدهمین جلسه شورای صنفی نمایش که روز گذشته سه‌شنبه 6 شهریور در سازمان سینمایی برگزار شد، قرارداد ۶ فیلم سینمایی جدید به ثبت رسید.

به گزارش پلاتو هنر، در پانزدهمین جلسه شورای صنفی نمایش که روز گذشته سه‌شنبه 6 شهریور در سازمان سینمایی برگزار شد، بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۶ فیلم جدید به ثبت رسید.

نمایش فیلم‌های سینمایی «رکسانا»، «زودپز»، «آغوش باز»، انیمیشن «ببعی»، «هفتاد سی» و «نبودنت» در پانزدهمین جلسه شورای صنفی نمایش به ثبت رسیده‌اند.

علاوه بر فیلم‌های اعلام شده، اکران فیلم‌های سینمایی «مفت بر»، «شهر گربه‌ها ۲»، «قیف» و «کارزار» از پنج شنبه ۱۵ شهریورماه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهند شد.

فیلم‌های سینمایی «ببعی قهرمان» به کارگردانی حسین صفارزداگان، میثم حسینی و تهیه‌کنندگی محمد مهدی مشکوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی سینما فرهنگ.

در خلاصه داستان انیمیشن «ببعی قهرمان» آمده است: «ببعی که همیشه مجلات جغد قهرمان درباره پرواز را می‌خواند، در سر رویای پرواز دارد و می‌خواهد مانند یک پرنده پرواز کند…»

«ببعی قهرمان»
«ببعی قهرمان»

«رکسانا» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی با پخش «فیلمیران» به سرگروهی پردیس ایرانمال.

«رکسانا» داستان درباره یک قمارباز جوان است که درگیر ماجرای عاشقانه غیرمنتظره با یک دختر هنرمند و با استعداد می‌شود. او مصمم است زندگی خود را تغییر دهد و تلاش می‌کند تا فردی بهتر و مفیدتر شود.

یسنا میرطهماسب، مائده طهماسبی و مهسا اکبرآبادی در این فیلم ایفای نقش کردند.

«رکسانا» پیش‌تر نامزد دریافت بهترین فیلم از جشنواره توکیو شد و یسنا میرطهماسب هم جایزه بهترین بازیگر مرد را از این رویداد دریافت کرد.

«آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی با پخش «فیلمیران» به سرگروهی پردیس هویزه.

در خلاصه داستان «آغوش باز» آمده است: «سه قصه عاشقانه… سه زوج در فراز و نشیب روابط عاطفی، فرصت می‌یابند به تعریف جدیدی از عشق برسند.»

مهدی هاشمی، احترام برومند، حامد کمیلی، محسن کیایی، گلاره عباسی، وحید نفر، شبنم گودرزی، جواد خواجوی و با حضور حسن معجونی بازیگران این کمدی درام سینمایی هستند.

 

آغوش باز
آغوش باز

«زودپز» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور با پخش «فیلمیران» به سرگروهی پردیس کورش.

محسن تنابنده و نوید محمدزاده بازیگران نقش‌های اصلی فیلم سینمایی «زودپز» هستند. داستان فیلم سینمایی «زودپز» در ژانر کمدی در سال ۱۳۶۶ می‌گذرد، این فیلم روایت‌گر داستان زندگی سه دوست است که بعد از ترکیدن یک زودپز در محله‌ای قدیمی و مجروح شدنشان ماجرا‌هایی جالب را برایشان رقم می‌زند.

«نبودنت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کاوه سجادی حسینی با پخش «نسیم صبا فیلم» به سرگروهی پردیس ملت.

«نبودنت» یک درام اجتماعی است و قصه‌ای عاشقانه و زنانه با تم مهاجرت دارد، مهاجرت‌هایی بی‌جا که باعث فروپاشی خانواده‌ها می‌شود. این فیلم داستان زندگی مرضیه، زنی را روایت می‌کند که چندسالی به انتظار همسر خود نشسته، ولی همسرش توان بازگشت به خانه را ندارد.

سحر دولتشاهی، امیرآقایی، آزاده صمدی، فرید سجادی حسینی، رضا بهبودی، علیرضا ثانی فر، شیوا سرمست بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نبودنت
نبودنت

«هفتاد سی» به کارگردانی بهرام افشاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان با سرگروهی پردیس مگامال (پخش با تهیه‌کننده) آماده اکران هستند.

«هفتاد سی» یک اثر کمدی اجتماعی‌ است. بهرام افشاری، هوتن شکیبا، الهه حصاری، صدف اسپهبدی، حسین پاکدل و مهدی حسینی‌نیا، سیاوش طهمورث و ناهید مسلمی در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

هفتاد سی
هفتاد سی

 

https://didhonar.ir/?p=63689