پلاتوهنر

جزییات دومین نمایشگاه «صنعت موسیقی» اعلام شد

دومین نمایشگاه «صنعت موسیقی» با مجوز اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ مهر ۱۴۰۳ در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد برگزار خواهد شد.

به گزارش دید هنر، موسیقی یکی از عرصه‌های هنری است که ایرانیان بسیار به آن علاقه دارند. هر خطه از این سرزمین، موسیقی و نواهای خود را دارد که منعکس‌کننده فرهنگ و تاریخ آنان است اما متاسفانه تاکنون به این هنر فاخر از منظر صنعتی و فناوری تولید کمتر پرداخته شده است و نگاه هنری موسیقی بر فرایند تولید آن سایه افکنده است.

دومین نمایشگاه «صنعت موسیقی» که با مجوز اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز اتاق اصناف تهران از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ مهر ۱۴۰۳ در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد برگزار خواهد شد، بر آن است تا فعالان عرصه تولید و توزیع آثار موسیقی اعم از تولیدکنندگان سازهای ایرانی، عرضه‌کنندگان تجهیزات صدابرداری و استودیویی، آموزشگاه‌های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران آثار موسیقی، استارتاپ‌های موسیقی، ناشران کتاب‌های موسیقی، عرضه‌کنندگان سازهای کلاسیک و…. را زیر یک سقف گردآورده است تا از هم‌نشینی و همفکری دست اندرکاران عرصه موسیقی، زمینه رشد و تعالی این هنر، صنعت بومی فراهم شود.

گروه کالایی نمایشگاه

تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سازهای ایرانی، عرضه‌کنندگان سازهای کلاسیک، ناشران آثار موسیقی، استارتاپ‌های موسیقی، ناشران کتاب‌های موسیقی، آموزشگاه‌های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، عرضه‌کنندگان تجهیزات صدابرداری و استودیویی، عرضه‌کنندگان تجهیزات پخش صوت و شنیداری از جمله گروه‌هایی هستند که می‌توانند محصولات خود را به نمایشگاه «صنعت موسیقی» ارائه دهند.

آخرین مهلت ثبت‌نام دومین نمایشگاه «صنعت موسیقی» تا ۳۱ شهریور  ۱۴۰۳ است.

https://didhonar.ir/?p=63619

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهار =