پلاتوهنر

از این پس در وب‌سایت «Midjourney» تصویر تولید کنید

به گزارش دید هنر، کاربران هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر «Midjourney» از این پس می‌توانند از طریق وب‌سایت این ابزار تصویر تولید کنند. میدجرنی ابزار محبوبی در میان کاربران است و زمانی که راه‌اندازی شد، تنها از طریق دیسکورد

به گزارش دید هنر، کاربران هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر «Midjourney» از این پس می‌توانند از طریق وب‌سایت این ابزار تصویر تولید کنند.

میدجرنی ابزار محبوبی در میان کاربران است و زمانی که راه‌اندازی شد، تنها از طریق دیسکورد در دسترس بود. اما حالا براساس پست «Midjourney» در شبکه اجتماعی ایکس، وب‌سایت این ابزار در دسترس همه کاربران قرار دارد.

پیش از این هم تعدادی از کابران به وب‌سایت «Midjourney» دسترسی داشتند اما تنها کسانی که حداقل 10 هزار تصویر در دیسکورد ساخته بودند می‌توانستند از وب‌سایت این هوش مصنوعی استفاده کنند.

ثبت‌نام در سایت «Midjourney» کار آسانی است و کاربران می‌توانند با اکانت‌های دیسکورد یا گوگل وارد وب‌سایت این ابزار شوند و سپس با نوشتن پرامپت، تصویر بسازند.

کاربران پس از ثبت‌نام در سایت «Midjourney» می‌توانند به صورت رایگان 25 عدد تصویر تولید کنند و در صورت رضایت، اشتراک تهیه کنند.

https://didhonar.ir/?p=63389