پلاتوهنر

لغو کنسرت سیروان خسروی و «ایهام» در کانادا

کنسرت مشترک سیروان خسروی، زانیار خسروی و مازیار لشنی (ایهام) نیمه شهریور ماه در کانادا به دلیل عدم همکاری اداره‌ مهاجرت با وجود فروش بلیت‌ها لغو شد.

به گزارش دید هنر، کنسرت مشترک سیروان خسروی، زانیار خسروی و مازیار لشنی (ایهام) در کانادا لغو شد.

لغو این رویداد در نیمه دوم شهریور 1403 به دلیل عدم همکاری اداره‌ی مهاجرت کانادا با وجود فروش تمامی بلیت‌ها اتفاق افتاده است.

سیروان خسروی در واکنش به این اتفاق با انتشار یک پست به صورت مشترک با گروه موسیقی «ایهام» در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «متاسفانه با وجود استقبال بی‌نظیر شما و فروش تمامی ۶ هزار بلیت کنسرت‌های ونکوور و تورنتو در کمتر از ۲۴ ساعت به علت عدم همکاری لازم از سوی اداره مهاجرت کانادا ویزای تعدادی از اعضای گروه صادر نشده است.

برای برگزاری این تور ماه‌ها تمرین فشرده با نوازندگان و همچنین برنامه‌ریزی بسیار دقیق بر پایه حضور تیم فنی بین‌المللی انجام شده است.

از آن جا که اجرای این کنسرت با استاندارهای مورد نظر ما بدون حضور نوازندگان ثابت گروه ممکن نیست، در صورت عدم صدور ویزای تمامی گروه طی چند روز آینده، برخلاف میلی باطنی مان مجبور به کنسل کردن کنسرت در تاریخ های ۳۱ آگوست برابر با ۱۰ شهریور و ۶ سپتامبر برابر با ۲۰ شهریور خواهیم بود.

در ماه‌های اخیر با وجود اینکه خواننده‌های بسیاری چون مجید رضوی، علی یاسینی، بابک جهانبخش، همایون شجریان و … با تورهای چندروزه در کانادا روی صحنه رفته‌اند، باید دید در روزهای پیش رو مشکل ویزای نوازندگان گروه موسیقی «ایهام» و سیروان خسروی حل می‌شود و یا خیر!»

سیروان خسروی
سیروان خسروی
https://didhonar.ir/?p=62785