پلاتوهنر

شهرام کرمی کارگاه «نویسای نقش» را برگزار می‌کند

شهرام کرمی کارگاه «نویسای نقش» را با رویکرد ابزار و مهارت علمی برای تمرکز بر ایده و نمایشنامه‌نویسی در بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر استان تهران برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر استان تهران، بدون شک نمایشنامه یکی از ارکان اصلی زیرساخت هنرهای نمایشی است؛ ازاین‌رو به‌منظور ترویج و اعتلای فعالیت‌های نمایشی در استان تهران و زمینه‌سازی برای جذب مخاطبان علاقه‌مند به نمایشنامه‌نویسی، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران؛ طرح آموزش نمایشنامه‌نویسی «نویسای نقش» را با حضور شهرام کرمی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر و با رویکرد ابزار و مهارت علمی برای تمرکز بر ایده و نمایشنامه‌نویسی برگزار می‌کند.

کارگاه «نوشتن برای تئاتر» بخشی از رویکردهای آموزشی بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر استان تهران است که در آن طرح آموزش نمایشنامه‌نویسی «نویسای نقش» اجرا خواهد شد. طرحی که از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مرکز هنرهای نمایشی در استان‌ها آغازشده است؛ در این طرح؛ شیوه‌نامه، دستورالعمل و طرح درسی جامعی تدوین‌شده و هدف آن ارتقا سطح دانش و آگاهی و تربیت نسلی هم‌سو و همراه با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

کارگاه «نوشتن برای تئاتر» از شهریور سال جاری در مجتمع ابوالفتوح رازی شهرری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه آموزشی می‌توانند به مراجعه به آدرس جشنواره تئاتر تهران اقدام به تکمیل فرم و ثبت‌نام نمایند.

بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر استان تهران با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران و به دبیری امیرحسین شفیعی؛ آبان 1403 برگزار خواهد شد.

https://didhonar.ir/?p=61615