پلاتوهنر

خبرهای تازه از دنیای موسیقی

جدیدترین اتفاق‌های روز موسیقی و اخباری که به تازگی از هنرمندان این عرصه منتشر شد.

به گزارش دید هنر، برگزاری کنسرت رایگان توسط مصطفی راغب، مهاجرت حامی، خواننده پاپ از ایران، خوانندگی محسن چاوشی برای سریال جدید شبکه نمایش خانگی و تاثیرپذیری یک کارگردان از صدای محسن چاوشی در عرصه فیلمسازی از جدیدترین اتفاق‌های روز موسیقی هستند که در ادامه به جزییات آن‌ها می‌پردازیم.

راغب کنسرت رایگان محرمی برگزار می‌کند

کنسرت آیینی «چهارپایه عشق» با صدای مصطفی راغب 16 تا 20 مرداد 1403 ویژه ماه محرم و صفر در تالار وحدت ساعت 21:30 برگزار می‌شود.

در این کنسرت آیینی مرثیه و نوحه‌های ماندگار با محوریت اهل بیت و امام حسین (ع) همراه با یک ارکستر 25 نفره به صورت رایگان اجرا می‌شوند. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سامانه بلیت‌فروشی ایران‌تیک مراجعه کنند.

جدیدترین اتفاق‌های روز موسیقی، راغب
جدیدترین اتفاق‌های روز موسیقی، راغب

مهاجرت خواننده پاپ از ایران

حامی، خواننده مطرح پاپ کلاسیک ایرانی در شرایطی که تور کنسرت‌های خود را در کانادا به سر می‌برد، در صفحه شخصی‌اش و یکی از کنسرت‌هایش در تورنتو خبر مهاجرتش را تایید کرد.

این خواننده در کنسرت تورنتو پیش روی طرفداران ایستاد و گفت: «من تجربه مسافرت‌های کوتاه مدت از ایران را داشتم و دارم. ولی همه ما ایران را عاشقانه دوست داریم. من در همین چند روزی که اینجا بودم، حس و حال ایرانی های اینجا را دادم و آن احساس غربت را کاملا درک کردم و حس کردم. ولی بعضی مواقع از ایران دور بودم، بهتر از در ایران بودن است. امیدوارم بتوانم اینجا یک زندگی جدید را شروع کنم.»

جدیدترین اتفاق‌های روز موسیقی، حامی
جدیدترین اتفاق‌های روز موسیقی، حامی

محسن چاوشی خواننده «پوکر» شد

پس از ترکیب برنده و ماندگار محسن چاوشی و شهاب حسینی در سریال موفق «شهرزاد»، این بار «پوکر» عنوان یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی با بازیگری شهاب حسینی است که قرار است محسن چاوشی تیتراژ این سریال را بخواند.

سریال «پوکر» به کارگردانی رضا دادویی و تهیه‌کنندگی مجید مولایی قرار است از پلتفرم تازه‌تأسیس «شیدا» پخش شود. امین حیایی، نیکی کریمی، لاله مرزبان و میرسعید مولویان دیگر بازیگران این سریال هستند.

مجید مولایی پیش از این در دو سریال «رهایم کن» محصول فیلیمو و «بانوی عمارت» محصول شبکه سوم سیما با محسن چاوشی همکاری موفقی را تجربه کرده است.

 

پوکر
پوکر

از ترانه‌های چاوشی، می‌توان فیلم ساخت

محمدحسین مهدویان که این روزها با سریال «زخم کاری» به شبکه نمایش خانگی آمده‌است، اخیرا در گفتگویی، درباره محسن چاوشی و ترانه‌های این خواننده توضیحاتی را ارائه داده‌است: محسن چاوشی در همان آلبوم ابتدایی نشان داد که صدای منحصر به فردی دارد. ایده ساخت فیلم سینمایی «لاتاری» هم از ترانه‌ «مسلخ» محسن چاوشی به ذهنم رسید. ترانه‌های محسن چاوشی به غیر از اینکه تصویرسازی عجیبی دارد که در فیلم‌های اجتماعی بیشتر آن‌هارا می‌بینیم، حاوی یک روایت است یعنی شما را با یک ترانه از نقطه‌ای به نقطه دیگر می‌رساند.

این کارگردان افزود: ترانه‌های محسن چاوشی در من ایماژهایی ایجاد می‌کند که قابلیت تبدیل شدن به یک فیلم سینمایی را دارد. من خواننده ایرانی سراغ ندارم که انقدر به لحاظ سینمایی الهام‌بخش باشد. آثار چاوشی به شکلی جالب، روایی است و هر کدام از آنها توانایی تبدیل شدن به یک فیلم سینمایی را دارد.

جدیدترین اتفاق‌های روز موسیقی، محسن چاوشی
جدیدترین اتفاق‌های روز موسیقی، محسن چاوشی

سمیرا اسدیان

https://didhonar.ir/?p=60393