پلاتوهنر

تاریخ پخش فصل دوم «بازی مرکب» اعلام شد

شبکه نتفلیکس، تاریخ پخش فصل دوم سریال کره‌ای «بازی ماهی مرکب» را 6 دی اعلام کرد.

به گزارش دید هنر، شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال «بازی ماهی مرکب» (Squid Game) ۲۶ دسامبر برابر با ۶ دی ماه پخش خواهد شد.

فصل اول این سریال سه سال پیش پربیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس شد.

نتفلیکس اعلام کرد: این درام کره‌ای زبان در سال ۲۰۲۵ با فصل سوم به پایان می‌رسد. انتظار می‌رود که این پلتفرم استریم فصل سوم را بلافاصله پس از فصل دوم فیلمبرداری شده باشد تا هواداران بیش از یک سال برای اپیزودهای جدید انتظار نکشند.

فصل اول «بازی مرکب» ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ پخش شد و در ۲۸ روز اول ۱.۶۵ میلیارد ساعت بیننده داشت. برای اولین بار در تاریخ نتفلیکس بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک آن فصل را استریم کردند.

در خلاصه داستان فصل دوم «بازی مرکب» آمده است: «بازیکن شماره ۴۵۶ سه سال پس از پیروزی در بازی مرکب مصرانه به‌دنبال یافتن مسئول برگزاری مسابقه است تا به این بازی بی‌رحمانه پایان دهد. گی هون جست‌وجوی خود را از بدیهی‌ترین مکان آغاز می‌کند: گشتن به‌دنبال فردی با کت‌وشلوار فاخر که در مترو داکجی بازی می‌کند. اما وقتی تلاش‌هایش به ثمر می‌نشیند، مسیر سرنگونی سازمان را مرگبارتر از تصوراتش می‌یابد؛ زیرا باید دوباره وارد بازی شود.»

لی جونگ جه در نقش سونگ گی-هون، لی بیونگ هون در نقش هوانگ این هو/پیشرو، وی ها جون در نقش افسر هوانگ جون هو و گونگ یو در نقش مسئول گزینش دوباره در فصل دوم سریال «Squid Game» باز خواهند گشت.

از بازیگرهای تازه فصل دوم نیز می‌توان به ایم شی‌وان، کانگ ها نول، پارک سونگ هون، یانگ دونگ گون، پارک گیو یونگ، جو یو ری، کانگ ای سیم، لی دیوید، لی جین ووک، چوی سونگ هیون، رو جائه وون و وون جی آن اشاره کرد.

بازی مرکب
بازی مرکب
https://didhonar.ir/?p=60196