پلاتوهنر

شرکت «Canva» به رقیب جدی‌تر ادوبی تبدیل شد

به گزارش پلاتو هنر، شرکت «Canva» با هدف تبدیل شدن به رقیبی جدی‌تر برای نرم‌افزارهای شرکت ادوبی، استارتاپ «Leonardo.ai» را تصاحب کرد. این شرکت قصد دارد «مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی بصری در سطح جهانی» بسازد و به همین دلیل

به گزارش پلاتو هنر، شرکت «Canva» با هدف تبدیل شدن به رقیبی جدی‌تر برای نرم‌افزارهای شرکت ادوبی، استارتاپ «Leonardo.ai» را تصاحب کرد.

این شرکت قصد دارد «مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی بصری در سطح جهانی» بسازد و به همین دلیل استارتاپ «Leonardo.ai» را که در حوزه‌ی تولید محتوا و تحقیقات هوش مصنوعی مولد فعالیت می‌کند، تصاحب کرد. «Canva» با تصاحب این استارتاپ حالا به مجموعه‌ای از ابزارهای تولید تصویر و ویدیو بر اساس متن دسترسی پیدا کرده است.

کامرون آدامز، یکی از بنیاین‌گذاران «Canva» در بیانیه‌ این شرکت اعلام کرد: «Leonardo.ai» به توسعه‌ی پلتفرم وب خود به‌عنوان یک محصول مجزا مانند مجموعه‌نرم‌افزارهای «Affinity» که کانوا در اوایل سال ۲۰۲۴ خریداری کرد، ادامه خواهد داد. فناوری‌های «Leonardo.ai» و مدل پایه‌ی «Phoenix» نیز به سرعت در محصولات «Magic Studio» کانوا، مانند «Magic Media» که ابزاری برای تولید تصویر و ویدیو است، ادغام خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

https://didhonar.ir/?p=60161