پلاتوهنر

بازگشت بهرام افشاری به «پایتخت ۷»

به گزارش دید هنر، هومن حاجی عبداللهی، بازیگر سریال «پایتخت» چند وقت پیش از آغاز پیش تولید رسمی فصل هفتم این سریال خبر داد. انصراف بهرام افشاری بازیگر نقش «بهتاش فریبا» خبری شوکه‌کننده بود که آغاز پیش تولید این سریال

به گزارش دید هنر، هومن حاجی عبداللهی، بازیگر سریال «پایتخت» چند وقت پیش از آغاز پیش تولید رسمی فصل هفتم این سریال خبر داد.

انصراف بهرام افشاری بازیگر نقش «بهتاش فریبا» خبری شوکه‌کننده بود که آغاز پیش تولید این سریال را تحت الشعاع خود قرار داد. در همان‌روزها اخبار مختلفی درباره عدم حضور افشاری در فصل هفتم عنوان شد اما این بازیگر مشغله کاری را دلیل این اتفاق اعلام کرد.

اکنون پیج رسمی سریال «پایتخت» با انتشار تصویری از بهرام افشاری در کنار محسن تنابنده، احمد مهرانفر و هومن حاجی عبداللهی خبر از حضور این بازیگر در فصل هفتم و بازگشت او به جمع «پایتختی‌ها» داد و نوشت: «بدن شرح».

انتشار این تصویر در حین تصویربرداری این سریال نشان می‌دهد که بهرام افشاری هم قرار است در فصل جدید «پایتخت» حضور داشته‌باشد.

فصل هفتم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری از محصولات سیما فیلم است که برای پخش در نوروز ۱۴۰۴ مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد.

در فصل جدید این سریال پیش از این اعلام شده بود که خواهران فرقانی و مهران احمدی در سری جدید این سریال حضور ندارند.

https://didhonar.ir/?p=57023