پلاتوهنر

جلسه شورای صنفی نمایش اکران فیلم‌های سینمایی برگزار شد

از نمایش «مصائب شیرین ۲» تا «ملاقات با جادوگر»

به گزارش دید هنر، براساس یازدهمین جلسه شورای صنفی نمایش که در روز یکشنبه ۱۷تیر در خانه سینما تشکیل شد، قرارداد اکران فیلم‌های سینمایی «مصائب شیرین ۲»، «ملاقات با جادوگر»، «در آغوش درخت» و «کارزار» ثبت شد. فیلم سینمایی «مصائب‌

به گزارش دید هنر، براساس یازدهمین جلسه شورای صنفی نمایش که در روز یکشنبه ۱۷تیر در خانه سینما تشکیل شد، قرارداد اکران فیلم‌های سینمایی «مصائب شیرین ۲»، «ملاقات با جادوگر»، «در آغوش درخت» و «کارزار» ثبت شد.

فیلم سینمایی «مصائب‌ شیرین۲» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا داوودنژاد با پخش فیلمیران به سرگروهی سینما فرهنگ.

«مصائب شیرین ۲» با بازی زنده‌یاد رضا داودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و نیز محمدرضا داودنژاد سال ۱۳۹۷ به کارگردانی علیرضا داودنژاد، بیست سال پس از قسمت اول ساخته شد.

«مصائب شیرین ۲» در ادامه قسمت اول این فیلم، داستان دختری را روایت می‌کند که برای تولد ۱۸ سالگی خود، پدر و مادرش را به جایی ناآشنا دعوت می‌کند. پدر و مادر برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می‌کنند. در این سفر آن‌ها زندگی‌ گذشته خود را مرور می‌کنند.

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح با پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس آزادی.

«در آغوش درخت» که در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، با نمایش قاب‌هایی خارج از فضای تهران در شهر ارومیه به تولید رسیده‌است و با خلق داستانی شاعرانه، آخرین تلاش‌های یک خانواده در آستانه فروپاشی را به تصویر می‌کشد.

مارال بنی‌آدم، جواد قامتی، روح‌الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی بازیگران «در آغوش درخت» را تشکیل می‌دهند.

در آغوش درخت

فیلم سینمایی «کارزار» به کارگردانی شهرام اسدزاده و تهیه‌کنندگی سید محمد قاضی با پخش گویا فیلم به سرگروهی پردیس مگامال.

امیر آقایی، نسیم ادبی، نادر فلاح، هامون سیدی، علیرضا استادی، نازنین صلح‌جو و.. بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان با پخش فیلمیران به سرگروهی پردیس ایران‌مال.

فیلمنامه این اثر در ژانر کمدی توسط امیرمهدی ژوله نوشته شده‌است. در خلاصه داستان این اثر کمدی آمده‌است: «جناب سرهنگ برادری کن ما رو بگیر، من از خجالتت در میام!»

مانی حقیقی، امیرمهدی ژوله، هستی مهدوی، علیرصا خمسه، نسیم ادبی  امیر شریعت، سپیده مرادپور، ستاره پروین و بهرام بهرامیان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

ملاقات با جادوگر

فیلم سینمایی «پول و پارتی» نیز در ژانر کمدی رمانتیک به کارگردانی سعید سهیلی و نویسندگی حسام سامر‌زاده به زودی اکرانش را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند.

امیر جعفری، مهدی هاشمی و هادی کاظمی از بازیگرانی هستند که در کنار ساعد سهیلی و پردیس احمدیه در «پول و پارتی» به ایفای نقش می‌پردازند.

پول و پارتی

https://didhonar.ir/?p=56716