پلاتوهنر

کیوان ساکت در تبریز، کرمان و رفسنجان روی صحنه می‌رود

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی کنسرت، کیوان ساکت از برگزاری کنسرت در تبریز، کرمان و رفسنجان خبر داد. کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی کنسرت، کیوان ساکت از برگزاری کنسرت در تبریز، کرمان و رفسنجان خبر داد.

کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است ۳۱ خرداد ساعت ۲۱ در سالن پتروشیمی تبریز به صحنه رویم.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت اتابک عطری به عنوان خواننده حضور دارد و دومین سالی است که با این خواننده در تبریز به صحنه می رویم.

او افزود: این کنسرت شامل دو بخش است که بخش اول به اجرای قطعات ایرانی و آذری اختصاص دارد و تمامی قطعات جدید هستند. همچنین قطعات در دستگاه نوا، شور، دشتی، شیراز، اصفهان، ماهور آذری هستند.

این نوازنده سه تار تاکید کرد: در این کنسرت‌ها پاشا هنجنی (نی)، اشکان مرادی (کمانچه)، مرجان مهربان (قانون)، سالار زمانیان و کیارش ساکت (تار)، ارغوان منتظری (فلوت)، طناز اسداللهی (ویولا)، فرنوش باقری (عود)، علی آقامحمدی (تارباس)، مهدی غلامی (دف)، نگار اعزازی (پرکاشن) و سیاوش ساکت نوازنده تنبک از اعضا و نوازندگان گروه هستند.

این هنرمند افزود: همچنین 3 تیر در کرمان و 4 تیر در رفسنجان به صحنه می‌رویم که وحید تاج در این دو کنسرت به عنوان خواننده حضور دارد.

او در پایان گفت: در این کنسرت‌ها با گروه نوازندگان رفسنجان و پاشا هنجنی نی و سینا جهان آبادی کمانچه به عنوان نوازندگان میهمان به صحنه می‌رویم.

https://didhonar.ir/?p=54936