پلاتوهنر

«میجان و قصه کهربا» قصه همدلی ایرانیان است

به گزارش پلاتو هنر، کمال مقدم در اکران خصوصی «میجان و قصه کهربا» در مقام کارگردان توضیحات مختصری درباره این فیلم داد. مقدم درباره این اثر گفت: فیلم نوشته مجید حاتمی است و در سایه‌های جنگل ممنوعه، جایی که خورشید

به گزارش پلاتو هنر، کمال مقدم در اکران خصوصی «میجان و قصه کهربا» در مقام کارگردان توضیحات مختصری درباره این فیلم داد.

مقدم درباره این اثر گفت: فیلم نوشته مجید حاتمی است و در سایه‌های جنگل ممنوعه، جایی که خورشید با نور به آرامی برگ‌ها را نوازش می‌کند، میجان، به دنبال آرزوی تی تی سایه‌ها و نورها را دنبال می‌کند تا راز کهربا رنگین کمان را در میان معماهای جنگل کشف کند و بعد از آن داستان‌ میجان از یک دختر ساده به یک افسانه‌‌ای جاودان تبدیل شده که همه را به دنبال رویاهایشان می‌کشاند.

مقدم افزود: در واقع هدف از تولید این فیلم پرداختن به این مفهوم است که دوستی، همکاری و‌ همدلی در جامع ایرانی هنوز رواج دارد و از شاخصه‌های جدایی ناپذیر ما ایرانی‌ها است.

دیگر عوامل این اثر عبارت‌اند از نویسنده: مجید حاتمی، جانشین تهیه: ریحانه بوالحسنی و رمضانعلی خاکی‌جوان، مدیر فیلمبرداری: مهدی افشار، صدابردار: وحید سلطانی، طراح گریم: بابک شعاعی، طراح صحنه و لباس: محمد نوری، سرپرست گروه کارگردانی: سجاد رعیت، مدیر برنامه ریزی: پروین مقدم، مجری طرح: موسسه فیلمسازی مشتاقان.

کاظم نوربخش، محمدرضا شیرخانلو، یوسف صادقی، علیرضا رضایی، مهسا تاجیک، الهه قاید امینی، علی مرزبان، رویا رضا زاده، ابوالفضل مرزبان، مهدیس پریش، امیر محمد شیرخانلو، ابوالفضل عبدلحسینی و عرفانه مددی بازیگران این اثر هستند.

میجان و قصه کهربا
«میجان و قصه کهربا»
https://didhonar.ir/?p=54569