پلاتوهنر

در اجرای ویژه ؛

مهمانی یک «بچه گرگ استثنایی» برای خبرنگاران و عکاسان

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی تالار هنر، نمایش «بچه گرگ استثنایی» نوشته حمیدرضا پاسوار و کارگردانی متین حسنی‌پور، روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد اجرای ویژه خبرنگاران و عکاسان را خواهد داشت. این نمایش کودک و نوجوان که در

به گزارش پلاتو هنر به نقل از  روابط‌عمومی تالار هنر، نمایش «بچه گرگ استثنایی» نوشته حمیدرضا پاسوار و کارگردانی متین حسنی‌پور، روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد اجرای ویژه خبرنگاران و عکاسان را خواهد داشت.

این نمایش کودک و نوجوان که در تالار هنر روی صحنه می‌رود، درباره بچه گرگی به نام برفی است که قرار است بعد از پدرش رئیس گله گرگ‌های جنگل توسکا شود. برفی شجاع و قوی است اما یک روز که با پدرش برای شکار به جنگل می‌رود صدایی را می‌شنود که زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

«بچه گرگ استثنایی» با بازی مهبد فیضی، علیرضا زرگوشیان، سپیده کرمی، رضا نعمتیان، حامد نظامی‌اصل، طراحی صحنه و لباس آرش شریف‌زاده با استقبال خوب تماشاگران کودک و نوجوان همراه شده است.

گروه حرکت و فرم این نمایش آیدا نیستانی، فرناز شمس‌زاده، نسیم نوری، صدیقه نارکی و نسترن رضایی هستند.

موسیقی این نمایش را شهاب امرایی، طراحی حرکت را مژده مسکونی و مهبد فیضی برعهده دارند.

طراحی و ساخت عروسک را نسیم یاقوتی انجام داده  است و نیلوفر خادم خصال و عاتکه زاهدی در این اثر عروسک‌گردانی می‌کنند.

دستیاران کارگردان: نیلوفر خادم خصال و عاتکه زاهدی، مدیرصحنه: نیلوفر خادم خصال، طراح پوستر: دانیال عرب‌زاده و روابط‌عمومی این نمایش گروه تئاتر کودک ببین هستند.

بلیت‌های این نمایش از طریق سایت‌های گیشه تئاتر و تیوال در دسترس علاقه‌مندان نمایش‌های کودک و نوجوان قرار دارد.

https://didhonar.ir/?p=54541