به گزارش پلاتو هنر، پلتفرمی به نام «فیلیمیوم» به تازگی راهاندازی شدهاست که تاکنون بیش از ۳۰ هزار تماس با مرکز تماس فیلیمو از طرف کاربران مورد سوءاستفاده ثبت شدهاست.
در پی تماسها و سوالات مکرر به اطلاع مردم و مخاطبان شبکه نمایش خانگی میرساند که پلتفرمی به نام «فیلیمیوم» که با قصد و نیت قبلی و کاملا آگاهانه از برند «فیلیمو» سوءاستفاده کرده و میکند، هیچ ارتباطی با برند و پلفترم «فیلیمو» ندارد.
تأسفانگیز اینکه «ساترا» با بیتعهدی و بیتجربگیِ محض به این شرکت مجوز رسمی و کتبی فعالیت دادهاست و کاملا غیر مسئولانه، در پاسخ به شکایات و تماسهای مردمی و گزارشهای مکتوب ما، با بیتفاوتی از کنار آن گذشت و فیلیمو و فیلیمیوم را مشابه و گمراه کننده نمیداند!
تاکنون بیش از ۳۰ هزار تماس با مرکز تماس فیلیمو مبنی بر گمراهی در پرداخت و اشتباه در تمایز برند فیلیمو و فیلیمیوم ثبت شدهاست و حتما چندین برابر، کاربران مورد سوءاستفاده قرار گرفتهاند و نهاد رگولاتور شجاعت پذیرفتن خطای خود در اعطای مجوز و جلوگیری از تضییع حقوق چند ده هزار کاربر معترض را ندارد.
از شما مردم و مخاطبان فیلیمو میخواهیم که هوشیار باشید و فریب تخفیفهای متعدد این شرکت خطاکار در پیامکها یا تبلیغات دیجیتال را نخورید.
همچنان متأسفیم که در این شرایط، با وجود پیگیری حقوقی در مراجع ذیصلاح به دلیل زمانبر بودن برای نیل به نتیجه کاری بیش از اطلاعرسانی از دست فیلیمو برنمیآید.