پلاتوهنر

کنسرت عرفان طهماسبی مجوز گرفت

به گزارش پلاتو هنر، عرفان طهماسبی روز گذشته 21 خرداد 1403 با انتشار بخشی از تمرینات خود در کنار نوازندگانش روی صحنه در صفحه اینستاگرام خود از صدور مجوز اجرای کنسرتش خبر داد. به دنبال انتشار این خبر، روابط عمومی

به گزارش پلاتو هنر، عرفان طهماسبی روز گذشته 21 خرداد 1403 با انتشار بخشی از تمرینات خود در کنار نوازندگانش روی صحنه در صفحه اینستاگرام خود از صدور مجوز اجرای کنسرتش خبر داد.

به دنبال انتشار این خبر، روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری آوای هنر نیز این خبر را تایید کرد و اعلام کرده‌است که اطلاعات مربوط به این کنسرت به‌زودی اعلام خواهد شد.

عرفان طهماسبی، خوانده نسل جوان متولد 1377 خوزستان است که با حضور در فصل دوم برنامه تلویزیونی «عصر جدید» در سال 1399 توانست در عرصه موسیقی، هنر خود را ارائه دهد و با رای داوران و مخاطبان رتبه دوم این برنامه تلویزیونی را کسب کند.

این خواننده جوان اکنون پس از  گذر 4 سال از شروع فعالیت رسمی‌اش در عرصه موسیقی، برای اجرای اولین کنسرت خود روی صحنه حاضر می‌شود.

عرفان طهماسبی سال 1400 تیتراژ انتهایی سریال «نجلا 2» را خواند که با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد.

«تو»، «پرسه»، «مترسک»، «گل مهتاب»، «شوم تار»، «کجایی»، «خیال»، «ماه مو» و «تردید» محبوب‌ترین قطعه‌های موسیقی هستند که تابه‌امروز توسط عرفان طهماسبی منتشر شده‌است.

 

https://didhonar.ir/?p=54041