پلاتوهنر

فیلم جدید همایون غنی‌زاده کلید خورد

به گزارش پلاتو هنر، ۶ سال پس از فیلم سینمایی «مسخره باز»؛ «آه! چه روزهای خوشی بود!» ساخته همایون غنی‌زاده کلید خورد. همایون غنی‌زاده با انتشار یک ویدیو در صفحه مجازی خود از ساخت فیلم جدید خود خبر داد. فیلمنامه

به گزارش پلاتو هنر، ۶ سال پس از فیلم سینمایی «مسخره باز»؛ «آه! چه روزهای خوشی بود!» ساخته همایون غنی‌زاده کلید خورد.

همایون غنی‌زاده با انتشار یک ویدیو در صفحه مجازی خود از ساخت فیلم جدید خود خبر داد. فیلمنامه این اثر سینمایی اوسط همایون غنی‌زاده نوشته شده‌است.

در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده‌است: «عمارتی با ارزش توسط سرایدار قدیمی آن مصادره شده‌است و حالا فرزند او مجبور است بعد از مرگ پدر، برای اصلاح و سندسازی، دنبال صاحبان اصلی آن در خارج از کشور بگردد.»

«آه! چه روزهای خوشی بود!» با ترکیبی از بازیگران داخلی و خارجی ساخته می‌شود که تعدادی از آنان تاکنون مقابل دوربین رفته‌اند.

تهیه کننده این فیلم، کمپانی تجربه هنر نمایش و OWHD است. گروه سازنده این فیلم قصد دارند بعد از ساخت فیلم، شرایط اکران آن را در ایران و برای تماشاگران ایرانی نیز فراهم کنند.

به‌زودی اطلاعات تکمیلی درباره گروه سازنده این فیلم و دیگر جزییات آن منتشر می‌شود.

همایون غنی‌زاده پس از کارگردانی چند اثر نمایشی نظیر «در انتظار گودو»، «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد»، «آنتیگونه» و… سال 1397 فیلم سینمایی «مسخره‌باز» را با حضور بازیگرانی چون علی نصیریان، رضا کیانیان، بابک حمیدیان، صابر ابر و هدیه تهرانی ساخت که در جشنواره فیلم فجر و چند جشنواره بین‌المللی، جوایز گوناگونی را از آن خود کرد.

https://didhonar.ir/?p=54035