پلاتوهنر

اولین تصویر بهاره افشاری در «رویای نیمه شب»

به گزارش پلاتو هنر، تصویربرداری سریال «رویای نیمه شب» به کارگردانی حسن آخوندپور بعد از وقفه کوتاه با ادای احترام به دو تن از عوامل فقید، در شهرک سینمایی دفاع مقدس از سر گرفته شد. به‌دنبال حادثه‌ مرگ‌باری که ظهر

به گزارش پلاتو هنر، تصویربرداری سریال «رویای نیمه شب» به کارگردانی حسن آخوندپور بعد از وقفه کوتاه با ادای احترام به دو تن از عوامل فقید، در شهرک سینمایی دفاع مقدس از سر گرفته شد.

به‌دنبال حادثه‌ مرگ‌باری که ظهر روز سه‌شنبه 8 خرداد اتفاق افتاد، علی شیروانی و وحید یوسفی از دستیاران صحنه سریال «رویای نیمه شب» در رود بهمن‌شیر آبادان غرق شدند و پیکر بی‌جان آن‌ها با کمک نیروهای امدادی هلال احمر از آب بیرون آورده شد.

این دو تن در حال آماده‌سازی صحنه بودند که به دلیل جزرومد و بالا آمدن آب کارشان با مشکل روبه‌رو و کار کردن سخت شد و متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست دادند.

اکنون فیلمبرداری این سریال تاریخی به نویسندگی سید حسین امیرجهانی در حالی ادامه پیدا می‌کند که از تازه‌ترین تصویر بهاره افشاری در نقشی متفاوت رونمایی شد.

سریال «رویای نیمه شب» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که اقتباسی آزاد از رمان مطرح «رویای نیمه شب» نوشته مظفر سالاری است.

بهاره افشاری با انتشار عکس خود در سریال «رویای نیمه شب» در صفحه مجازی خود نوشت: «با توکل نامت که آفریننده اصلی است…برای نقشی که تاب‌آوری را به من آموخت، درست در روزهایی که تصور می‌کردیم‌ دیگر توان ادامه‌دادن‌ام نیست، «معجزه رویای یک نیم شب» شکل گرفت اما ناگهان در میانه راه اندوه بزرگ از دست‌دادن دو عضو این خانواده قلب ما را فسرد اما بهای زندگی، ادامه‌دادن است و ما با یاد و حفظ خاطره این عزیزان کار را از سر گرفتیم و خبر مربوط به ساخت این سریال را رسانه‌ای کردیم.

امید دارم در پخش این کار سخت که با قلب عواملش برای شما ساخته می‌شود، روزی شاهد رضایت خودمان و شما باشیم و ایمان دارم که روح علی و وحید همراه و مراقب ماست و امید که ثمره زحمات گروهی که با قلبشان می‌سازند به قلب شما بنشیند.»

طراح لباس آزاده قوام و طراح گریم آرزو کی قبادی هستند. عکس را امین مرادی راد ثبت کرده‌است.

 

https://didhonar.ir/?p=53918