پلاتوهنر

شایعات از بین رفتن صدای حامیم صحت ندارد

به گزارش پلاتو هنر، حامیم خواننده پاپ که هفته گذشته 8 خرداد تصادف شدیدی داشت، پس از سه عمل جراحی موفقیت‌آمیز دوره نقاهت خود را می‌گذراند و شرایط جسمی‌اش رو به بهبود است. در این مدت، به خاطر اینکه این

به گزارش پلاتو هنر، حامیم خواننده پاپ که هفته گذشته 8 خرداد تصادف شدیدی داشت، پس از سه عمل جراحی موفقیت‌آمیز دوره نقاهت خود را می‌گذراند و شرایط جسمی‌اش رو به بهبود است.

در این مدت، به خاطر اینکه این خواننده جوان در ناحیه صورت، فک و دهان دچار آسیب شد و عمل‌های جراحی‌های متعددی را روی این قسمت انجام داده‌است، شایعاتی در صفحات مجازی درباره او ایجاد شده‌است که صدایش از بین رفته‌است و دیگر توانایی خواندن و اجرای روی صحنه را ندارد.

اکنون سعید سالافزون مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آراد، به این شایعات نادرست پایان داد.

سال‌افزون اعلام کرد: حامیم در حال حاضر مشکل جدی ندارد، از بیمارستان مرخص شده‌است و احتمالا پس از پشت سر گذاشتن دوره درمان خود، بتواند در نیمه دوم سال اجراهایش را پشت سر بگذارد. البته او در ناحیه صورت، فک و دهان دچار آسیب شده‌است اما این‌گونه نیست که نتواند دیگر کنسرت برگزار کند.

در همان روزهای ابتدایی هم نیز، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آراد طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که وضعیت سلامتی این خواننده پس از قرار گرفتن تحت عمل‌های جراحی مختلف، رو به بهبود است، اگرچه که باید همچنان تحت نظر باشد و انتشار اخبار نادرست در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، در اوج بی‌اخلاقی صورت گرفته‌است که کلیه اخبار غیرموثق و بدون منبع را تکذیب کرد.

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

وضع جسمی حامیم مساعد و روبه بهبود است

https://didhonar.ir/?p=53817