پلاتوهنر

شماره جدید مجله «واو» با سحر دولت‌شاهی همراه شد

به گزارش پلاتو هنر، شماره جدید مجله «واو» در قالب و‌ فرم جدید و‌ البته تولید با هوش مصنوعی به سردبیری شیوا آبا منتشر شد. قدم گذاشتن در مسیری نو همیشه با چالش‌هایی مواجه می‌شود و این هم از جذابیت‌های

به گزارش پلاتو هنر، شماره جدید مجله «واو» در قالب و‌ فرم جدید و‌ البته تولید با هوش مصنوعی به سردبیری شیوا آبا منتشر شد.

قدم گذاشتن در مسیری نو همیشه با چالش‌هایی مواجه می‌شود و این هم از جذابیت‌های کار رسانه‌ است. پرونده این شماره درباره تاثیر هوش مصنوعی در شاخه‌های مختلف زندگی، هنر، فرهنگ، سفر، ورزش و… است.

مجله «واو» در این شماره با سحر دولت‌شاهی همراه شده‌است، نگاه هنرمندان و دوستان رسانه‌ای نظیر نیکی کریمی، مهراوه شریفی‌نیا، حامد بهداد، محسن کیایی، میلاد صدر عاملی، عباس یاری، علیرضا پوریوسف، نغمه دانش و… به روند بازیگری سحر دولتشاهی در نوع خودش جالب و خواندنی‌ است.

اولین شماره مجله «واو» فصل زمستان با بررسی کارنامه شهاب حسینی از نگاه سینماگران و منتقدان منتشر شد.

این مجموعه برای ایجاد یک اتفاق متفاوت، تصمیم گرفته‌است از تکنولوژی‌های جدید در همه موارد استفاده کنند. در راستای همین هدف، تمام تصاویر مجله توسط ابزارهای مختلف هوش مصنوعی تولید شد ‌و مطالبی نیز توسط Chat GPT نوشته شده‌است.

این اولین بار است که در فضای رسانه و مطبوعات چنین اتفاقی شکل می‌گیرد و اجرا می‌شود. پرونده اصلی این مجله نیز مواجهه انسان‌ها و‌ نسل‌ها با تکنولوژی و چگونگی ارتباط برقرار کردن با آن است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه چاپی این فصل‌نامه را از طریق کیوسک‌های مطبوعاتی، ارتباط با روابط عمومی از طریق شماره‌های درج شده در صفحه مجازی و نسخه الکترونیکی آن را از پیشخوان «جار» تهیه کنند.

سمیرا اسدیان

https://didhonar.ir/?p=53368