پلاتوهنر

نمایشگاه «پناهگاه میرزا» در دیوارهای یخچال‌سازی فروزان

به گزارش پلاتو هنر، نمایشگاه «پناهگاه میرزا» شامل آثاری از میرزا حمید است که در دیوارهای یخچال‌سازی فروزان با نقش‌نگاره‌هایی کهن و تنها با استفاده از خاک سرخ نقش بسته است و از تاریخ 11 الی 25 خرداد با همکاری

به گزارش پلاتو هنر، نمایشگاه «پناهگاه میرزا» شامل آثاری از میرزا حمید است که در دیوارهای یخچال‌سازی فروزان با نقش‌نگاره‌هایی کهن و تنها با استفاده از خاک سرخ نقش بسته است و از تاریخ 11 الی 25 خرداد با همکاری گالری دستان دایر خواهد بود.

در دست‌نوشته میرزا حمید در مورد این نمایشگاه می‌خوانیم: «این پناهگاه شاید یادآوری یک غربت دسته‌ جمعی باشد. احساس می‌کنم این غربت کمی موقعیت ما را روی زمین روشن می‌کند. غریب نمی‌داند کجاست و احساس می‌کند شاید گم شده باشد. آنوقت که بی‌دلیل دل‌تنگ می‌شود با خودش می‌گوید: من دل‌تنگ جایی هستم که اینجا نیست. یاد مرگ لبخند بر لبان غریبان می‌نشاند. غریب اینجا دنبال آشنا شدن نیست، غریب دنبال آشنا می‌گردد. امیدوارم شما عزیزان با هر حجمی از غربت در قلبتان در پناهگاه احساس خوبی داشته باشید.»

علاقه‌مندان برای بازید از این مجموعه می‌توانند تا تاریخ 25 خرداد در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه بین ساعات 11 تا 19 به میدان آزادی، ابتدای بزرگراه لشگری، روبه‌روی پل فرودگاه، خیابان بیمه یکم (نیکخواه عشقی)، نبش نوزدهم، پلاک ۲/۲، کارخانه سابق یخچال‌سازی فروزان مراجعه کنند.

https://didhonar.ir/?p=53222