پلاتوهنر

«همه بگید سیب» در مجتمع جم سنتر

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی کانون، نمایش «همه بگید سیب» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مجتمع جم سنتر روی صحنه می‌رود. این نمایش در امتداد طرح تناوبی تئاتر بر روی صحنه مجتمع جم

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی کانون، نمایش «همه بگید سیب» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مجتمع جم سنتر روی صحنه می‌رود.

این نمایش در امتداد طرح تناوبی تئاتر بر روی صحنه مجتمع جم سنتر اجرا می‌شود.

در خلاصه نمایش عروسکی «همه بگید سیب»  آمده است: «زرافه کوچولو برای اولین‌بار به همراه خانواده‌اش به جنگل زیبایی سفر می‌کند. حیوانات جنگل هم که خبر آمدن‌شان را از موش‌های کور شنیدند، جنگل را تزئین کرده و بی‌صبرانه منتظر آمدن‌شان هستند. حالا زرافه کوچولو دوستان تازه‌ای پیدا کرده و حاضر است برای خوشحالی‌شان هر کاری انجام بدهد. دوستان تازه‌اش میمون کوچولو، فیل کوچولو و خارپشت کوچولو پیشنهادهای عجیبی به او می‌دهند اما زرافه نمی‌تواند به هیچ یک از پیشنهادها نه بگوید و این شروع ماجراست….»

شراره طیار نویسندگی و کارگردانی این نمایش را برعهده دارد و سایر عوامل آن عبارتند از طراح عروسک و صحنه: صبا قدیمی، ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز: امیرحسین انصافی، بازی‌سازان: شراره طیار و امیرحسین انصافی، طراح پوستر، طراح لباس و ساخت عروسک: صبا قدیمی، ساخت دکور: عادل بزدوده، علیرضا حسین‌پور و صبا قدیمی، طراح نور: محمدرضا شاملو، روابط‌عمومی و تبلیغات: گروه چراغ خواب.

https://didhonar.ir/?p=52369