پلاتوهنر

بازیگران نمایش «از خواب برگشتم به تنهایی» معرفی شدند

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی گروه، بازیگران نمایش «از خواب برگشتم به تنهایی» به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله‌زاده و تهیه‌کنندگی مشترک ساسان سالور و حمیدرضا علی‌نژاد، معرفی شدند. در این نمایش ۷۵دقیقه‌ای که از ۱۰ خرداد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی گروه، بازیگران نمایش «از خواب برگشتم به تنهایی» به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله‌زاده و تهیه‌کنندگی مشترک ساسان سالور و حمیدرضا علی‌نژاد، معرفی شدند.

در این نمایش ۷۵دقیقه‌ای که از ۱۰ خرداد در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود؛ سیاوش خیرابی، نیلوفر رجائی‌فر و علیرضا مهران در کنار یکدیگر ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه نمایش از زبان کارگردان آمده است؛ «به دنبال مرگ تهیه‌کننده‌ای بازیگری اجبارا تن به مهاجرت می‌دهد و به دوست قدیمی‌اش در کالیفرنیای آمریکا می‌پیوندد. همراهی این دو رفیق در یک شرایط غیرقابل باور، باعث اتفاقات جورواجوری می‌شود…»

از سوابق هنری عباس عبدالله‌زاده می‌توان به نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های «گرگ دختر»، «چلچلا»، «هام» و «اکوان دیو» اشاره کرد. ا. همچنین در سوابق بین‌المللی کارگردانی خود، اجرای نمایش‌های «دختران آپاچی» و «من و بابی خرسه» را دارد.

دیگر عوامل نمایش «از خواب برگشتم به تنهایی» عبارت‌اند از: گروه کارگردانی: حمید بابا، سیاوش رحیمی و مسیحا یوسفی، منشی صحنه: درسا علی‌آبادی، طراج گریم: نسرین آجرلو، طراح صحنه: رها علی‌نژاد، دستیاران طراح صحنه: تارا مولایی‌پور و مهدی داورپناه، طراح لباس: تینا ساوج‌بلاغی، ناظر طراحی لباس: مقدی شامیریان، آهنگساز: محمد مقدم، طراح نور: رضا خضرایی، طراح حرکت: ندا پارسا، مدیر روابط‌عمومی: امیر پارسائیان‌مهر، طراح پوستر: شایان شفابخش، عکاس تیزر: کورش جوان، عکاس: پیمان گر، موشن گرافیست: علیرضا رحمانی

پیش فروش اینترنتی بلیت‌های این نمایش به زودی در سایت تیوال آغاز می‌شود.

https://didhonar.ir/?p=52284