پلاتوهنر

توضیحات وصف صبا در پی واکنش سالار عقیلی

به گزارش پلاتو هنر، چند روز گذشته به مناسبت شهادت آیت الله رییسی، نماهنگ «رهایی» با صدای سالار عقیلی منتشر شد که واکنش این خواننده را در صفحه مجازی به دنبال داشت. سالار عقیلی درباره انتشار این قطعه موسیقی به

به گزارش پلاتو هنر، چند روز گذشته به مناسبت شهادت آیت الله رییسی، نماهنگ «رهایی» با صدای سالار عقیلی منتشر شد که واکنش این خواننده را در صفحه مجازی به دنبال داشت.

سالار عقیلی درباره انتشار این قطعه موسیقی به مناسبت شهادت آیت‌الله رییسی در صفحه مجازی خود نوشت: «قطعه «رهایی» مربوط به سریال شاهرگ است که در سال ۱۳۹۹ منتشر شده‌است. به خاطر استفاده غیرقانونی از صدای بنده توسط شخصی به نام محمدرضا شفیعی مجبور شدم این پست را بگذارم که شما مردم عزیز و مهربان کشورم در جریان قرار بگیرید.»

روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا نیز به‌دنبال واکنش سالار عقیلی در صفحه رسمی مجازی خود توضیحاتی را ارائه کرده‌است که در ادامه می‌خوانید:

«قطعه «رهایی» با شعری از استاد سیار در سال ٩٩ برای سریال «شاهرگ» ساخته شده‌است. این سریال با موضوع مجاهدت‌های سازمان اطلاعات سپاه در سال ١٣۶٠ در مواجه با سازمان منفور منافقین تولید و پخش شده ‌ست. تمام حقوق مادی و معنوی این قطعه مربوط به موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است و برای استفاده از آن نیازی به اجازه از کسی ندارد. آن چه به صورت غیر قانونی صورت می‌گیرد، استفاده مدام سالار عقیلی از این اثر و دیگر آثار تولید شده توسط این موسسه در کنسرت‌ها و پلتفرم‌های درآمدزا چون یوتیوب است. به نظر می‌رسد زمان بازی‌های دو سویه گذشته‌است و ایشان برای «رهایی» از کامنت‌های معاندین به جای واکنش‌های سطحی و کم‌ارزش، صبور باشند و محکم!»

https://didhonar.ir/?p=52227