پلاتوهنر

لغو کنسرت‌های کشور به مدت یک هفته با اعلام جایگزین

به گزارش پلاتو هنر، به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهور و هیئت همراه به تصمیم دفتر موسیقی، به مدت یک هفته، کلیه کنسرت‌ها در تهران و سایر شهرستان‌ها لغو شد. ضمن تعویق اجرای کنسرت‌ها، زمان دقیق جایگزین متعاقبا اعلام خواهد

به گزارش پلاتو هنر، به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهور و هیئت همراه به تصمیم دفتر موسیقی، به مدت یک هفته، کلیه کنسرت‌ها در تهران و سایر شهرستان‌ها لغو شد.

ضمن تعویق اجرای کنسرت‌ها، زمان دقیق جایگزین متعاقبا اعلام خواهد شد.

بلیت‌فروشی کنسرت‌ها تا  تاریخ 7 خرداد 1403 غیرفعال شده است. شرکت‌های موسیقی اعلام کرده‌اند که هنردوستان می‌توانند با در دست داشتن بلیت‌های خریداری‌شده در تاریخ جدید در سالن حضور پیدا کنند.

هر گونه اعلام برنامه‌ای برای برگزاری اجراهای زنده حوزه موسیقی از سوی روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان و مالک رحمتی استاندار تبریز نیز در این سانحه در بالگرد حامل رئیس‌جمهور حضور داشتند و آنان نیز به شهادت رسیدند. سردار سید مهدی موسوی رییس یگان حفاظت رییس‌جمهور، یک نیروی سپاه انصارالمهدی، سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی ، سرهنگ خلبان محسن دریانوش، سرگرد فنی بهروز قدیمی نیز جزو شهدای این سانحه هستند.

https://didhonar.ir/?p=51996