پلاتوهنر

جورج کلونی با «شب‌بخیر، و موفق باشید» به برادوی می‌رود

به گزارش پلاتو هنر به نقل از پلی‌بیل، یک ستاره دیگر از سینما به برادوی می‌رود. جورج کلونی، برنده دو جایزه اسکار، اولین بازی خود را در بهار 2025 در یک اقتباس نمایشی از فیلم «شب‌بخیر، و موفق باشید» محصول

به گزارش پلاتو هنر به نقل از پلی‌بیل، یک ستاره دیگر از سینما به برادوی می‌رود. جورج کلونی، برنده دو جایزه اسکار، اولین بازی خود را در بهار 2025 در یک اقتباس نمایشی از فیلم «شب‌بخیر، و موفق باشید» محصول سال 2005 در برادوی انجام خواهد داد.

کلونی و گرانت هسلوف فیلمنامه خود را برای اجرا روی صحنه تئاتر اقتباس کرده‌اند و دیوید کرومر برای کارگردانی این نمایش قرارداد امضا کرده است.

کلونی، کارگردان و بازیگر فیلم «شب بخیر، و موفق باشید»، در این نمایش نقش ادوارد آر. مارو را ایفا خواهد کرد؛ نقشی که پیش از این دیوید استراثیرن در فیلم ایفا کرده بود. دیگر بازیگران، تاریخ و محل اجرای این نمایش به زودی اعلام خواهد شد، اگرچه عوامل نمایش گفته‌اند که این نمایش در سالن تئاتر شوبرت افتتاح خواهد شد.

«شب بخیر، و موفق باشید» یک درام تاریخی است که درگیری بین روزنامه‌نگار و برنامه‌ساز مشهور، ادوارد آر. مارو و سناتور بدنام ایالات متحده، جوزف مک کارتی، که به فعالیت‌های ضد کمونیست در کمیته فعالیت‌های ضد آمریکایی مجلس نمایندگان شهرت داشت را روایت می‌کند. عنوان فیلم برگرفته شده از جمله معروف مارو در آخر همه برنامه‌هایش است. کلونی در فیلم در نقش فرد دبلیو. فرندلی، تهیه کننده برنامه‌های مارو، را ایفا می‌کرد.

کرومر درباره شخصیت اصلی این اثر گفت: ادوارد آر. مارو با چنان شفافیت اخلاقی کار می‌کرد که در چشم‌انداز رسانه‌ای امروز بسیار نادر است. در آن زمان در پخش‌های تلویزیونی زنده نوعی بی‌واسطگی وجود داشت که امروزه فقط می‌توان آن را روی صحنه نمایش و در مقابل تماشاگران نشان داد.

کلونی نیز بیان کرد: بعد از این همه سال، مفتخرم که دوباره به صحنه تئاتر و به‌ویژه به برادوی که هر بازیگری آرزوی آن را دارد، بازمی‌گردم.

کلونی یکی از چندین ستاره مطرح سینما است که قرار است در فصل جدید اجراهای برادوی در سال 2024-2025 روی صحنه برود.

رابرت داونی جونیور در نمایش «مک‌نیل»، جیم پارسونز و کیتی هلمز در نمایش «شهر ما»، دیوید هاید پیرس در نمایش «دزدان دریایی پنزانس»، میا فارو در نمایش «هم اتاقی»، دانیل دای کیم در نمایش «چهره زرد» و دنزل واشنگتن و جیک جیلنهال در نمایش «اتللو» دیگر ستارگان سینما هستند که پیش از این حضورشان در برادوی تایید شده است.

همچنین به تازگی خبر حضور سارا اسنوک در نمایش «پرتره دوریان گری» منتشر شد. در مجموع می‌توان سال 2024-2025 را سال پر ‌ستاره برادوی دانست.

https://didhonar.ir/?p=51116