پلاتوهنر

تماشای مستند در سبد فرهنگی مردم

آغاز به کار سامانه ثبت طرح مرکز گسترش از ۱۷ اردیبهشت

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، محمد حمیدی‌مقدم، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی اعلام کرد از ۱۷ اردیبهشت سامانه ثبت طرح مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، محمد حمیدی‌مقدم، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی اعلام کرد از ۱۷ اردیبهشت سامانه ثبت طرح مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی آغازبه‌کار می‌کند.

محمد حمیدی‌مقدم گفت: سینماگران حوزه مستند می‌توانند طرح‌های خود را با راهبردهای جدید و موضوعات مختلفی که در سامانه مطرح کردیم ارسال کنند که با توجه به وعده وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی که در جشنواره «سینماحقیقت» مطرح کردند، در فضای تولید به‌لحاظ افزایش بودجه و تعداد تولید شاهد افزایش چشمگیر خواهیم بود.

او بیان‌کرد: بعد از جشنواره هفدهم «سینماحقیقت» نقطه عطفی در میزان ارتباط مستندهای جدید مرکز با مخاطبان به‌وجود آمد و شاهد رشد و افزایش نمایش فیلم‌های مستند در فضای پلتفرمی و «هنر و تجربه» هستیم.

حمیدی‌مقدم گفت: این‌ روزها فیلم مستند بلندی در پلتفرم‌های مختلف در حال نمایش است و فضایی به وجود آمده است که مستندها به صورت قاطعانه و با حق خودشان به‌عنوان بخشی از سبد فرهنگی مردم وارد پلتفرم‌ها می‌شوند.

https://didhonar.ir/?p=49411