پلاتوهنر

بیضایی اسیر هیولای وحشتناک سرطان

بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد

به گزارش پلاتوهنر، بهرام بیضایی، هنرمند شناخته شده ایرانی است که از اواخر مرداد ۸۹ تاکنون پس از سال‌ها فعالیت در سینما و تئاتر ایران و خلق آثاری ارزشمند در این زمینه به آمریکا مهاجرت کرد. به تازگی، شهرام ناظری،

به گزارش پلاتوهنر، بهرام بیضایی، هنرمند شناخته شده ایرانی است که از اواخر مرداد ۸۹ تاکنون پس از سال‌ها فعالیت در سینما و تئاتر ایران و خلق آثاری ارزشمند در این زمینه به آمریکا مهاجرت کرد.

به تازگی، شهرام ناظری، موسیقی‌دان و خواننده مطرح کشور، عکسی از خود به همراه بهرام بیضایی را منتشر کرد که به نظر می‌رسد مربوط به دیدار امسال این دو هنرمند در آمریکا است.

این تصویر در طی چند روز گذشته بارها بین مخاطبان رسانه‌های اجتماعی بازنشر شد و همگی نگرانی خود را از حال جسمانی بیضایی را عنوان کردند.

پرویز جاهد، منتقد سینما و مدرس دانشگاه، مطلبی در صفحه شخصی خود قرار داده و خبر از ابتلای بهرام بیضایی به بیماری سرطان داده است.

جاهد نوشت: «عکس ظاهرا غیرمتعارفی از بهرام بیضایی در فضای مجازی تکثیر شده و دوستانی درباره‌اش تحلیل و نظریه پردازی کرده و می‌کنند. تا جایی که اطلاع دارم متاسفانه آقای بیضایی مدتی است گرفتار هیولای وحشتناکی شده‌اند و با آن می‌جنگند. امیدوارم ایشان بتوانند این هیولا را شکست دهند و همچنان به آفرینش‌های خلاقه و منحصر‌به‌فرد حود بپردازند. عمرشان دراز باد.»

بهرام بیضایی که در ۸۵ سالگی به‌سر می‌برد و در مرکز پژوهش‌های ایران شناسی دانشگاه استنفورد آمریکا مشغول به فعالیت است.

https://didhonar.ir/?p=46798