پلاتوهنر

«رستاخیز عشق» به صحنه بازمی‌گردد

به گزارش پلاتو هنر، نمایش موسیقایی «رستاخیز عشق» به نویسندگی محمد رحمانیان و کارگردانی حسین ‌مسافر ‌آستانه از 18 فروردین به صورت محدود روی صحنه می‌رود. نمایش موسیقایی «رستاخیز عشق» که از ۱۷ اسفند به مدت ۷ شب اجرا داشت،

به گزارش پلاتو هنر، نمایش موسیقایی «رستاخیز عشق» به نویسندگی محمد رحمانیان و کارگردانی حسین ‌مسافر ‌آستانه از 18 فروردین به صورت محدود روی صحنه می‌رود.

نمایش موسیقایی «رستاخیز عشق» که از ۱۷ اسفند به مدت ۷ شب اجرا داشت، به صورت مجدد و محدود (فقط شنبه ها) در پردیس تئاتر شهرزاد ساعت
۲۱:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه اجرا می‌شود.

در حال حاضر بلیت‌فروشی روزهای 18 و 25 فروردین و 1 اردیبهشت آغاز شده است. بلیت های این نمایش موسیقایی با قیمت 250 الی 400 هزار تومان در سایت هنرتیکت به فروش می‌رسد.

در این نمایش موسیقایی بازیگرانی چون اصغر فریدی ماسوله، مهرداد ‌آبجار، بهادر ‌فاضل، محمدرضا ‌شریفی ‌علیایی، علیرضا ‌شریفی ‌علیایی، کمال رضوی، سروش ‌پارسا، علی ‌پورمراد، امید ‌اکبرزاده، لاله کریمی، نهال ‌سرخابی، فرانک ظاهری، سارا ‌یزدانی، سانیا ‌مسعودی، ستاره ‌ستاری، الینا ‌اخوان ‌ثالث، تیارا خادمان، مهناز موسوی، فاطمه فرزانه، آرتین ‌جوشنی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کوروش ایرانمهر خوانندگی «رستاخیز عشق» را با آهنگسازی سعید ذهنی برعهده دارد.

موسیقی این نمایش موسیقیایی را گروه سازهای کوبه‌ای رادها به سرپرستی مرتضی یگانه راد، مجید یگانه راد، سوگند عباسی با حضور نوازندگانی نظیر عاطفه عسکری، بیتا حجتی، هلیا یگانه راد، سارا جانثاری، پروین قنبری، مرتضی یگانه راد، مجید یگانه راد، سوگند عباسی تشکیل می‌دهند.

نمایش «رستاخیر عشق» به شکل بدون کلام و مبتنی بر فرم و فیزیکال همراه با موسیقی و در چند پرده، به روایت داستان زندگی یکی از شاعران و عارفان ایرانی «مولانا» می‌پردازد. هنرمند تصنیف‌خوان، اشعار مولانا را خوانده و هر پرده را جان دیگری می‌دهد. بخشی از موسیقی به صورت زنده به همراه خواننده و توسط گروه دف و تنبک نواخته می‌شود و گروه فرم با طراحی لباس متناسب، بخش‌های نمایش را اجرا می کنند.

بیشتر بخوانید:

نمایش موسیقایی «رستاخیز عشق» در راه است…

https://didhonar.ir/?p=46337