پلاتوهنر

کورتنی کاکس به قسمت جدید «جیغ» بازگشت

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، کورتنی کاکس به سری مجموعه فیلم‌های «جیغ» به نویسندگی و کارگردانی کوین ویلیامسون بازمی‌گردد. بر اساس این گزارش، کورتنی کاکس بازیگر سریال «Frindes» و سری‌های پیشین فیلم سینمایی «جیغ» در حال مذاکره

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، کورتنی کاکس به سری مجموعه فیلم‌های «جیغ» به نویسندگی و کارگردانی کوین ویلیامسون بازمی‌گردد.

بر اساس این گزارش، کورتنی کاکس بازیگر سریال «Frindes» و سری‌های پیشین فیلم سینمایی «جیغ» در حال مذاکره است تا نقش گیل وترز را در قسمت هفتم مجموعه «جیغ» بازی کند.

کورتنی کاکس بازیگر نقش مانیکا گلر در سریال «Frindes» از سال ۱۹۹۶ با اولین سری فیلم «جیغ» همراه شد و در نقش یک گزارشگر جوان بازی کرد. او در سری دوم این فیلم در سال ۱۹۹۷ و سری سوم در سال ۲۰۰۰ هم به ایفای نقش پرداخت. در سری چهارم هم سال ۲۰۱۱ در نقش یک خبرنگار بازنشسته ظاهر شد. او سال ۲۰۲۲ در سری پنجم و سال ۲۰۲۳ در سری ششم هم حضور داشت و علاوه بر بازیگری، تهیه‌کننده اجرایی فیلم هم شد.

این اتفاق در صورتی است که نیو کمبل با وجود اینکه به دلیل اختلاف دستمزد از فیلم سینمایی «جیغ ۶» خارج شده بود، اعلام کرد دوباره برای ایفای نقش سیدنی پرسکات بازخواهد گشت.

او در این ارتباط گفته بسیار خوشحال و مفتخرم که بگویم به محترمانه‌ترین شکل از من خواسته شد سیدنی را به سینما بازگردانم.

قسمت هفتم این فیلم سینمایی با خارج شدن ملیسا باررا به دلیل انتشار پست‌هایی در حمایت از مردم فلسطین در برابر حملات رژیم صهیونیستی و جنا اورتگا به دلیل تداخل برنامه‌هایش دچار مشکلاتی شده است.

با این حال میسون گودینگ، بازیگر نقش چاد میکس مارتین در ۲ فیلم آخر «جیغ»، اوایل این ماه پیش‌بینی کرد که «جیغ ۷» راه خود را پیدا خواهد کرد. او گفت اگر هنوز می‌توان از این فیلم پول درآورد، به شما تضمین می‌کنم که آن‌ها راهش را پیدا می‌کنند.

https://didhonar.ir/?p=45931