پلاتوهنر

تالار وحدت میزبان ارکستر «شرر» می‌شود

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، کنسرت ارکستر «شَرَر» به رهبری علیرضا حاجی علی‌شیر و خوانندگی حمید دهقان و مجتبی قبادی شامگاه شنبه نوزدهم اسفند ماه از ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود. در

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، کنسرت ارکستر «شَرَر» به رهبری علیرضا حاجی علی‌شیر و خوانندگی حمید دهقان و مجتبی قبادی شامگاه شنبه نوزدهم اسفند ماه از ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در این کنسرت گروه اجرایی در دو بخش مجزای موسیقی ایران و موسیقی نواحی منطقه کردستان به اجرای آثاری متفاوت و کمتر اجرا شده می پردازند.

قطعات «رقص دایره»، «جامانده»، «تا منزل تو»، «ماه بی همتا»، «شیربانو»، «رها»، «زلف مجنون»، «مدهوش»، «دلباخته»، «بریندار(محلی کردی)»، «شیرین گیان (محلی کردی)» و «حیران» به آهنگسازی مشترک علیرضا حاجی علی شیر و حمید دهقان و استفاده از اشعار حمید دهقان قرار است در این کنسرت اجرا شوند.

امیرمظاهری کنسرت مایستر، نیلوفرتیموری سرپرست گروه کُر، جمشید مردانی نوازنده کلارینت، حمیدرضا رفیعیان سرپرست گروه مضرابی، پارسا انصافی نوازنده پیانو ، فاطمه مرادی اعلا سرپرست گروه دف نوازان این کنسرت موسیقایی را تشکیل می دهند.

کنسرت ارکستر «شَرَر» شامگاه شنبه نوزدهم اسفند ماه از ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

https://didhonar.ir/?p=44721