پلاتوهنر

در روز چهارم جشنواره موسیقی فجر 39 چه می‌گذرد؟

در چهارمین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، میزبان گروه موسیقی بانوان تبریز، گروه هنرستان موسیقی دختران و دو خواننده نام‌آشنای علی زندوکیلی و محسن یگانه هستیم.   به گزارش پلاتو هنر، چهارمین روز از سی

در چهارمین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، میزبان گروه موسیقی بانوان تبریز، گروه هنرستان موسیقی دختران و دو خواننده نام‌آشنای علی زندوکیلی و محسن یگانه هستیم.

 

به گزارش پلاتو هنر، چهارمین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر پس از حضور ارکستر سمفونیک صدا و سیما و گروه‌های موسیقی متنوع در صحنه نوبت به بانوان تبریزی، دو خواننده نام‌آشنای علی زندوکیلی و محسن یگانه و هنرستان موسیقی دختران تهران می‌رسد.

بر اساس این گزارش، در چهارمین روز تالار وحدت میزبان گروه موسیقی «پارلای تبریز» ویژه بانوان خواهد بود. پس از اجرای این گروه موسیقی، ارکستر چکاوک رضا شایسته ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه اجرا خواهند داشت و این در حالی است علی زندوکیلی ساعت ۲۱:۳۰ در این تالار فرهنگی پیش روی مخاطبان روی صحنه می‌رود.

تالار رودکی نیز  ساعت ۱۸:۳۰ میزبان ارکستر غفاری به رهبری امین غفاری است و ساعت ۲۱:۳۰ نیز فضل‌الله توکل در شب فضل‌الله توکل در این تالار اجرا خواهند داشت.

سالن سوره در ساعت ۱۸:۳۰ و 21:30 میزبان گروه هنرستان موسیقی دختران تهران است.

موسیقی پاپ

در سومین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، محسن یگانه در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در فرهنگسرای بهمن روی صحنه خواهد رفت. از سوی دیگر سالن میلاد نمایشگاه در سانس ۱۹ میزبان حامد محضرنیا و در سانس ۲۲ میزبان ناصر زینلی است.

موسیقی نواحی

ویژه علاقمندان موسیقی نواحی ایران، کرآوای نیایش حسین محرمی ساعت ۱۸:۳۰، کر مهر وطن مسعود نیکویی ساعت ۲۱:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه خواهند رفت.

سالن کوشک هنر نیز میزبان گروه‌های «فرزندان ایران» و «ابن‌الرضا» ساعت ۱۸:۳۰ است.

سی‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن برگزار خواهد شد.

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

به وقت شور و هیجان با بانوان موسیقی ایران

ساز ارکستر ملی ایران با صدای محمد معتمدی کوک شد

https://didhonar.ir/?p=43052