پلاتوهنر

عاشقانه‌های معین زندی در جشنواره موسیقی فجر

معین زندی خواننده پاپ در دومین شب برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ در دو سانس متوالی در فرهنگ‌سرای بهمن تهران روی صحنه رفت. به گزارش پلاتو هنر، شب گذشته 24 بهمن ماه 1402 معین زندی

معین زندی خواننده پاپ در دومین شب برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ در دو سانس متوالی در فرهنگ‌سرای بهمن تهران روی صحنه رفت.

به گزارش پلاتو هنر، شب گذشته 24 بهمن ماه 1402 معین زندی در دومین روز از سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در فرهنگسرای بهمن در دو سانس 19 و 22 روی صحنه رفت.

معین زندی با اجرای قطعه «همدست» اجرای خود را آغاز کرد. این خواننده جوان پس از خوش و بش با افراد حاضر در سالن، از حضور در فرهنگسرای بهمن ابراز خوشحالی کرد.

این خواننده پس از اجرای اولین قطعه، به ترتیب آهنگ‌های «هیچ»، «شاید دلت تنگ شده توام» و «دم‌تون گرمه»، «چه حیف»، «جاده هراز» و «خوابم نمی‌بره» را روی صحنه اجرا کرد.

در ادامه او پیش از اجرای قطعه «مال منی» از طرفدارانش خواست که با روشن کردن چراغ تلفن‌های همراه خود و همچنین هم‌خوانی، او را در اجرای این قطعه احساسی همراهی کنند.

سپس آهنگ‌های «روزای رفته»، «نهنگی دید مرگش را»، «دیدی پاییز رو» توسط این خواننده روی صحنه خوانده شد.

طبق روال همیشگی، این خواننده با اجرای قطعه «پدر خوانده» کنسرت خود را به اتمام رساند. در ادامه هم به درخواست طرفدارانش،به صورت مجدد قطعه «دم‌تون گرمه» را اجرا کرد.

گفتنی است معین زندی مانند تمام کنسرت‌هایش در این دوره از جشنواره موسیقی فجر هم پیش از خواندن هر قطعه موسیقی یک دکلمه شاعرانه به مخاطبان حاضر در صحنه تقدیم کرد.

نوازندگان گروه موسیقی معین زندی بدین شرح‌اند: بهنام فداکار کیبورد، محمدرضا مالی گیتار نایلون، احسان مشهودزاده گیتار بیس، آندره خاچیکیان گیتار الکتریک، وحید مدنی درامز، امین خچومیان گیتار الکتریک، محمد مختاری ویلن، آرش گرشاسبی پرکاشن، علی حسینی ساکسیفون و رضا پور رضوی کیبورد و رهبر ارکستر.

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

ساز ارکستر ملی ایران با صدای محمد معتمدی کوک شد

خواننده‌هایی که با فجر ۳۸ حضور پررنگی روی صحنه داشته‌اند

https://didhonar.ir/?p=43082