پلاتوهنر

برنامه روز سوم جشنواره موسیقی فجر 39

در سومین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، میزبان گروه موسیقی «ماهنی» ویژه بانوان، گروه‌های موسیقی متنوع و ارکستر سمفونیک صدا و سیما هستیم.   به گزارش پلاتو هنر، سومین روز از سی و نهمین جشنواره

در سومین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، میزبان گروه موسیقی «ماهنی» ویژه بانوان، گروه‌های موسیقی متنوع و ارکستر سمفونیک صدا و سیما هستیم.

 

به گزارش پلاتو هنر، سومین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر پس از حضور پر رنگ گروه‌های بین‌الملل در روز گذشته با اجرای گروه‌های موسیقی متنوع پی گرفته خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در سومین روز تالار وحدت میزبان گروه موسیقی «ماهنی» ویژه بانوان خواهد بود. پس از اجرای این گروه موسیقی، ارکستر ترنم فتح رزم‌نوازان ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه اجرا خواهند داشت و این در حالی است که ارکستر سمفونیک صدا و سیما به رهبری حسین شریفی ساعت ۲۱:۳۰ در این تالار فرهنگی پیش روی مخاطبان روی صحنه می‌رود.

تالار رودکی نیز  ساعت ۱۸:۳۰ میزبان خمسه امیرحسین محمدخانی است و ساعت ۲۱:۳۰ نیز رسیتال پیانو نیکولاس فن‌پوکه کشور هلند در این تالار اجرا خواهند داشت.

سالن سوره در ساعت ۱۸:۳۰ میزبان گروه هنرستان موسیقی اصفهان است و در ساعت ۲۱:۳۰ تریو امیر شهابی در این سالن برگزار می‌شود.

موسیقی پاپ

در سومین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، آرمین زارعی در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در فرهنگسرای بهمن روی صحنه خواهد رفت. از سوی دیگر سالن میلاد نمایشگاه در سانس ۱۹ میزبان سهراب پاکزاد و در سانس ۲۲ میزبان اشوان است.

موسیقی نواحی

ویژه علاقمندان موسیقی نواحی ایران، اجرای کلون زمان حمید قنبری ساعت ۱۸:۳۰، سرنا و‌ دهل علی جعفر سپهوند و محمد جعفر سپهوند و همچنین سراوان حمیدالله سیدزاده ساعت 21:30 در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه خواهند رفت.

سالن کوشک هنر نیز میزبان گروه‌های «ساقی کوثر» و «عابس» ساعت 18:30 است.

سی‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن برگزار خواهد شد.

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

به وقت شور و هیجان با بانوان موسیقی ایران

ساز ارکستر ملی ایران با صدای محمد معتمدی کوک شد

https://didhonar.ir/?p=43002