پلاتوهنر

برنامه روز دوم جشنواره موسیقی فجر 39

در دومین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، میزبان گروه موسیقی «نوشه» ویژه بانوان، گروه‌های بین‌الملل و خوانندگان جوان کشورمان هستیم. به گزارش پلاتو هنر، دومین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر

در دومین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، میزبان گروه موسیقی «نوشه» ویژه بانوان، گروه‌های بین‌الملل و خوانندگان جوان کشورمان هستیم.

به گزارش پلاتو هنر، دومین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر پس از اجراهای موفق نخستین روز با حضور پر رنگ گروه‌های بین‌الملل پی گرفته خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در دومین روز به عنوان اولین اجرا تالار وحدت ساعت ۱۴:۳۰ میزبان گروه موسیقی «نوشه» ویژه بانوان است. پس از اجرای این گروه موسیقی، ترانه‌های راجستان توسط راهیش بهاراتی هندوستان ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه اجرا خواهند داشت و این در حالی است که حجت اشرف‌زاده ساعت ۲۱:۳۰ در این تالار فرهنگی پیش روی مخاطبان روی صحنه می‌رود.

تالار رودکی نیز  ساعت ۱۸:۳۰ میزبان سردار سولیف از کشور ازبکستان است و ساعت ۲۱:۳۰ نیز ابرار زوراروف تاجیکستان در این تالار اجرا خواهند داشت.

سالن سوره در ساعت ۱۸:۳۰ میزبان گروه هنرستان موسیقی قزوین است و در ساعت ۲۱:۳۰ هادی منتظری و سروش بخشش و همچنین پدرام جوادزاده و محمود صالحی در این سالن با مخاطبان خود دیدار خواهند داشت.

موسیقی پاپ

در نخستین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، معین زندی در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در فرهنگسرای بهمن روی صحنه خواهد رفت. از سوی دیگر سالن میلاد نمایشگاه در سانس ۱۹ میزبان مهدی احمدوند و در سانس ۲۲ میزبان آرش و مسیح است.

موسیقی نواحی

ویژه علاقمندان موسیقی نواحی ایران، اجرای گروه‌ مجید اسداللهی ساعت ۱۸:۳۰، سرنا و‌دهل رمضانعلی سعیدی‌نیا و جواد کریمی و همچنین دوتار شمال خراسان با جمشید ولی‌نژاد در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه خواهند رفت.

سالن کوشک هنر نیز میزبان گروه‌های «اسرا» و «سپیدار» است.

سی‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن برگزار خواهد شد.

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

ساز ارکستر ملی ایران با صدای محمد معتمدی کوک شد

 

https://didhonar.ir/?p=42908