پلاتوهنر

بلیت‌ ١٢ میلیونی سمینار دو خواننده رپ بدون مجوز

به گزارش پلاتو هنر، بلیت فروشی سمینار بزرگ «صبح بخیر تهران»، اولین سمینار مشترک محمدرضا شایع و مهراد هیدن دو خواننده هیپ‌هاپ و رپ فارسی در تهران روز گذشته 10 بهمن 1402 بدون مجوز وزارت فرهنگ آغاز شد. قیمت بلیت

به گزارش پلاتو هنر، بلیت فروشی سمینار بزرگ «صبح بخیر تهران»، اولین سمینار مشترک محمدرضا شایع و مهراد هیدن دو خواننده هیپ‌هاپ و رپ فارسی در تهران روز گذشته 10 بهمن 1402 بدون مجوز وزارت فرهنگ آغاز شد.

قیمت بلیت سمینار «صبح بخیر تهران» از ۵ الی 12 میلیون تومان در سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسد.

این همایش اعلام کرده است که برای تمامی شرکت‌کنندگان از طرف مجموعه گیفتی به همراه امضای دو هنرمند تهیه شده است.

مهراد هیدن با انتشار یک استوری در صفحه مجازی خود اعلام کرده است که به همراه محمدرضا شایع ویژه سمینار «صبح بخیر تهران» یک سری محتوا آماده شده که قرار است در این همایش در مورد آن‌ها صحبت کنیم.

سمینار «صبح بخیر تهران» 5شنبه 12 بهمن در سالن همایش ضرغام ساعت 19 برگزار می‌شود. مدت زمان این همایش 3 ساعت است.

وزارت فرهنگ هیچ مجوزی صادر نکرده است

بلیت‌های این همایش در صورتی به فروش می‌رسد که وزارت فرهنگ اعلام کرده برای محمدرضا شایع و مهراد هیدن هیچ مجوزی صادر نکرده و این برنامه را لغو کرده‌ است.

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تبیین موضوع و تنویر افکار عمومی درباره ادعای کذب اخذ مجوز کنسرت ‏محمدرضا داداش‌ پور و مهرداد مستوفی از وزارت فرهنگ، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است: «اجرای برنامه توسط آقایان محمدرضا داداش پور (شایع) و مهرداد مستوفی راد (هیدن)، در تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری، در محل سالن شهید ضرغام مجموعه ورزشی آزادی که جزو سالن‌های مورد تایید دفتر امور موسیقی هم نیست  فاقد مجوّز از سوی این دفتر است.

از این رو مراجع صادر کننده مجوز برای این برنامه باید پاسخگوی این امر باشند.

البته این دفتر به منظور یکپارچگی و وحدت مرجعیت صدور مجوز در این حوزه و پیشگیری از تکرار موارد مشابه، به طور قاطع در حال پیگیری موضوع است.

همچنین از آنجایی که وزارت فرهنگ رویکردهای غیرقانونی را تحمل نمی‌کند، مجوز این برنامه نیز توسط وزارت فرهنگ کنسل شده است و این افراد اجازه برگزاری این برنامه را ندارند.»

سمیرا اسدیان

https://didhonar.ir/?p=41812