پلاتوهنر

«صد در صد مرده» در تئاتر هامون تمدید شد

به گزارش پلاتوهنر به نقل از مشاور رسانه‌ای؛ نمایش «صد در صد مرده» اثر مارکس لید، ترجمه زهرا صفاری، کارگردانی فراز غلامی و تهیه کنندگی فراز غلامی از روز دوشنبه 2 بهمن‌ماه لغایت 20 بهمن‌ماه، هرشب راس ساعت 19 در

به گزارش پلاتوهنر به نقل از مشاور رسانه‌ای؛ نمایش «صد در صد مرده» اثر مارکس لید، ترجمه زهرا صفاری، کارگردانی فراز غلامی و تهیه کنندگی فراز غلامی از روز دوشنبه 2 بهمن‌ماه لغایت 20 بهمن‌ماه، هرشب راس ساعت 19 در تئاتر هامون برای دومین بار روی صحنه می‌رود.

ناهید عساکره و شاهین زارع بازیگران این اثر نمایشی هستند.

از دیگر عوامل نمایش «صد در صد مرده» می‌توان به دستیار کارگردان و برنامه ریز: المیرا احمد؛ مشاور کارگردان: امید ‌امیدی؛ منشی صحنه: ملیکا ‌میرعابدینی؛ طراح گریم: نرگس زارعی؛ طراح نور: رضا خضرایی؛ طراح لباس: دینا یوسف پور؛ دستیار لباس: شکیبا الکائی، مریم علی محمدی؛ طراح صحنه: زهرا صارمی؛ اپراتور نور: درسا ‌آقایی؛ آهنگساز: رضا قاسمی؛ مهندس صدا: حنیف اسکندری؛ عکاس و طراح گرافیک: پیمان ‌طاهری‌پور؛ مدیر صحنه: شایان ‌حیدری، علی مقدم؛ طراح تیزر: علی زندیه، امیرحسین منصوری، فاطمه افتخار و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت اشاره کرد.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: بازیگر مردی وارد منزل یک زن فلج‌ می‌شود تا نمایشنامه‌ای که نوشته است را بخواند.

نمایشنامه مارکوس لوید از همان ابتدا مخاطب راغافلگیر می‌کند و درست زمانی که مخاطب حدس میزند درست فهمیده است میفهمد‌که اشتباه کرده است.

نمایشنامه‌ای هوشمندانه، مهیج و جذاب که از همان ابتدا مخاطب را درگیر می‌کند؛ هردو شخصیت عجیب هستند، فردی که رقصنده باله بوده و‌در دوران اوج خود به دلیل تصادف فلج شده است و دیگری بازیگری است که کارش به دلیل مصرف الکل متوقف شده است اما چه چیزی آنها را در گذشته بهم مرتبط کرده است و چرا آنها خود را درگیر یک بازی مرگبار می‌کنند؟

«صد در صد مرده» در دور نخستین اجراهای خود 42 شب روی صحنه بود و توانست میزبان بیش از 5 هزار نفر از هنرمندان و هنردوستان باشد.

علاقمندان جهت خرید بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه هامون به آدرس خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک ۲۹۲/۱ مراجعه نمایند.

https://didhonar.ir/?p=40770