پلاتوهنر

بازیگران فیلم جدید توماس اندرسون معرفی شدند

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، لئوناردو دی‌کاپریو، شان پن و رجینا هال بازیگران جدیدترین فیلم پل توماس اندرسون شدند. این فیلم توسط کمپانی برادران وارنر تولید می‌شود. مدیران گروه تصویری استودیو، مایکل دی لوکا و پم

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، لئوناردو دی‌کاپریو، شان پن و رجینا هال بازیگران جدیدترین فیلم پل توماس اندرسون شدند.

این فیلم توسط کمپانی برادران وارنر تولید می‌شود. مدیران گروه تصویری استودیو، مایکل دی لوکا و پم عبدی با اندرسون در آخرین فیلمش، Licorice Pizza، در طول مدتی که در MGM کار می‌کردند، همکاری کرده بودند. اندرسون فیلمنامه اثر جدید خود را نوشته و قرار است آدام سامنر و سارا مورفی که با کارگردان در Licorice Pizza کار کرده بودند، این فیلم را تهیه کنند.

خلاصه داستان این فیلم مخفی نگه داشته شده، اما قرار است فیلمبرداری آن به زودی در کالیفرنیا آغاز شود. انتظار می‌رود که یک گروه بازیگری کامل برای این فیلم حضور داشته باشند.

پل توماس اندرسون تاکنون ۱۱ بار نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش‌های بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه شده، اما تاکنون به این جایزه دست پیدا نکرده است.

دی‌کاپریو آخرین بار در فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی دیده شد، رجینا هال که سال گذشته یکی از مجریان مراسم اسکار بود، به خاطر فیلم‌های کمدی مانند Girls Trip شهرت دارد. نقش‌های اخیر او شامل سریال Nine Perfect Strangers و فیلم Honk for Jesus می‌شود. همچنین از آثار اخیر شان پن نیز می‌توان به فیلم Black Flies در جشنواره کن، Daddio و همینطور فیلم Gonzo Girl اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید:

نامزدهای جوایز انجمن بازیگران آمریکا اعلام شدند

https://didhonar.ir/?p=39933