پلاتوهنر

پس از انتشار چند تک‌آهنگ؛

آلبوم مستقل آرمان گرشاسبی منتشر می‌شود

به گزارش پلاتو هنر، نخستین آلبوم مستقل و رسمی آرمان گرشاسبی خواننده گروه «چارتار»، دی ماه سال جاری روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. بر اساس این گزارش، آرمان گرشاسبی پس از انتشار چند تک‌آهنگ مستقل، در صفحه مجازی خود

به گزارش پلاتو هنر، نخستین آلبوم مستقل و رسمی آرمان گرشاسبی خواننده گروه «چارتار»، دی ماه سال جاری روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

بر اساس این گزارش، آرمان گرشاسبی پس از انتشار چند تک‌آهنگ مستقل، در صفحه مجازی خود از انتشار نخستین آلبوم رسمی خود به نام «از تو گفتم» خبر داد.

در این آلبوم اشکان آبرون به عنوان تنظیم کننده آثار حضور دارد و به نوعی نخستین اثر رسمی آرمان گرشاسبی است که جدا از فعالیت هایش در گروه چارتار منتشر خواهد شد.

آرمان گرشاسبی درباره نخستین آلبوم رسمی و مستقل خود معتقد است: «این آلبوم فعالیت و تجربه شخصی و نوع جدیدی از فعالیت های من است که در کنار چارتار خواهد بود. چون چارتار بخشی از وجود و حرفه‌ی من است و این فعالیت مستقل هرگز به معنی جدایی من از چارتار نخواهد بود.»

این آلبوم در تمام پلتفرم های انتشار موسیقی در ایران و جهان منتشر خواهد شد که جزییات آن به زودی اطلاع رسانی می‌شود. این آلبوم در شرایطی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد که قرار است تور مستقل کنسرت های این خواننده نیز برای این آلبوم اواخر امسال برگزار شود.

 

 

https://didhonar.ir/?p=37746