پلاتوهنر

حضور «استیک» در اسلم دنس آمریکا

به گزارش پلاتو هنر، فیلم کوتاه «استیک» به کارگردانی کیارش دادگر در بخش فیلم های کوتاه سی امین جشنواره اسلم دنس آمریکا به نمایش در خواهد آمد. این جشنواره از جشنواره های مورد تایید اسکار و بفتا است و برنده

به گزارش پلاتو هنر، فیلم کوتاه «استیک» به کارگردانی کیارش دادگر در بخش فیلم های کوتاه سی امین جشنواره اسلم دنس آمریکا به نمایش در خواهد آمد.

این جشنواره از جشنواره های مورد تایید اسکار و بفتا است و برنده بهترین فیلم کوتاه به آکادمی اسکار و بفتا معرفی خواهد شد.

«استیک» که در چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور داشت، در پخش و نمایش بین المللی خود نیز به جشنواره های متعددی رفته و موفقیت هایی را به دست آورده است.

دادگر در مصاحبه خود درباره موفقیت‌های فیلم «استیک» توضیح داد: «استیک» به جشنواره‌های زیادی راه پیدا کرده است و تعداد زیادی از آن را هنوز نتوانستیم رسانه‌ای کنیم ولی تا امروز از ۲۶ جشنواره انتخاب رسمی دریافت کرده است که شاید تنها سه تا از این جشنواره‌ها زیر ۱۰ سال قدمت داشته‌اند. در جشنواره فیکال، سیلور ویو کانادا، سی‌امین جشنواره فیلم آدانا، جشنواره فیلم‌های دانشجویی کیوتو، جشنواره ایکارو گواتمالا و… حضور داشته و خداراشکر از تعدادی از این جشنواره‌ها هم دست پر بیرون آمده است. ما در جشنواره نهال شرکت کردیم که در ۶ بخش نامزد دریافت جایزه شدیم که درنهایت ۴ جایزه به دست آوردیم. در جشنواره فرهنگ فاندیشن که در آمریکا برگزار شد «استیک» جزو شش فیلم نهایی قرار گرفت. در جشنواره دی سی شورتز فیلم جایزه ویژه مخاطبین را به دست آورد و این موارد تعدادی از حضور‌ها و جوایز و افتخارات «استیک» بوده و هنوز هم این پخش بین‌المللی و حضور در جشنواره‌های مختلف برای این فیلم وجود دارد. (اینجا بخوانید)

عوامل فیلم کوتاه «استیک» عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: کیارش دادگر، نویسندگان: کیارش دادگر، علی نریمانی، بازیگران: فرانک خمیس، امین سیمیار، پانیسا پیوخت، مهران نابی، علی نریمانی، مدیر فیلمبرداری: فرزاد شهاب، مشاور کارگردان: صادق اسحاقی، طراح صحنه و لباس: فراز مدیری، صدابردار: امین جعفری، طراحی و ترکیب صدا: عبدالرضا حیدری، صداگذار: بهنیا یوسفی، مدیر جلوه های بصری: امین انتشاری، اصلاح رنگ و نور: مهران دوستی، طراح گریم: پریسا گردشی، گروه کارگردانی: آرین حسینی، زهیر ادیبی، نگین نشاط، فرانک خمیس، عکاس: محسن اصدق‌پور، ابولفضل رفیعی، گروه فیلمبرداری: ستار گودرزی، محمد جواد خزایی، آرش روشن جوی، گروه صحنه: محمد نوید، علی شیخ ربیعی، سینا پاشا، مدیر تولید: علی محسن سجادی، مسئول هنروران: فرزان حمزه لو، طراح پوستر: متین خیبلی، طراح لوگوتایپ: ریحانه موسوی، تهیه کننده اجرایی: فرزاد شهاب، پخش کننده و مجری طرح: مجموعه‌ی افق شفاف.

 

https://didhonar.ir/?p=37541